Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö joukko-Papaan jos tulisi kutsu ja

Vierailija
16.08.2015 |

juuri noin 8 kk sitten olisit käynyt yksityisellä Papassa (ehkäisyasioiden yhteydessä) ja se olisi ollut kunnossa?

Joukko-Papa on siis ilmainen, joten sikäli tietysti voisi käväistä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan menis

Vierailija
2/28 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea päättää. Inhottava tutkimus, mutta toisaalta tärkeä ja ilmainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella kai katotaan samalla, kannatko sitä virusta. Siksi gyne kehotti menemään. En tiedä, katotaanko teillä.

Vierailija
4/28 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin, vaikka sitä inhoankin. Kävin muuten perjantaina ja vuodan verta edelleen. Normaalia?

Vierailija
5/28 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. Siirtäisin aikaa eteenpäin niin, että edellisestä papasta tulisi kuluneeksi vuosi. Oma gyneni neuvoi mua tekemään näin. Ei sit tartte seuraavalla gynekäynnillä ottaa.

Vierailija
6/28 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi jos noin pieni väli edellisestä, muutokset kohdunkaulassa tapahtuvat hitaasti joten ei ole syytä joka vuosi käydä.

Vierailija
7/28 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin.

Vierailija
8/28 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse mennä, 8 kk:tta on lyhyt aika. Eihän Papaa suositella otettavaksi edes vuosittain, ellei ole ongelmia. Kuka menee noin usein?

Vierailija
9/28 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin joulukuussa.

Vierailija
10/28 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrä.

Vierailija
11/28 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:25"]

Menisin, vaikka sitä inhoankin. Kävin muuten perjantaina ja vuodan verta edelleen. Normaalia?

[/quote]

Mä vuodan ihan joka kerta kun papa otetaan, ihan sama mikä aika kuukaudesta on. Mutta en montaa päivää, ellei ole sitten menkat alkamassa alle viikon sisään, silloin vuodan samantien niiden oikeaan alkamisaikaan asti.

Vierailija
12/28 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menis. Olen kahdesti käynyt, ja ensimmäisellä kerralla siellä pari harjoittelijaa kyyläämässä vieressä. (joo, pitää niidenkin opetella, mutta..) Se poika oli ihan asiallinen, mutta tää pissiksen oloinen harjoittelija tyttö nyrpisteli naamaansa niin vimosen päälle, että teki mieli tirvaista. Ei ole v..u kaunis näky muutenkaan ja varmaan juuri synnyttäneellä vielä vähemmän, mutta prkle tarvii tulla siihen irvistelemään, ei ollut äitis sen kummempi, kun sut teki..

Toisella kerralla oli vissiin sitten ihan harjoittelija hommissa, kun kaiveli vällyä puoli tuntia ja ei sitten niin millään saanut näytettä otettua. Oli kuulemma jotenkin outo rakenne mun värkissä. No sepä kiva, verta vuosi ja sattui niin helv..

Tästä jälkimmäisestä tuli sitten vielä kutsu, että tule käymään uudestaan, kun täällä näytteessä on jotain outoa. Tiedä sitten, että vetäiskö se harjoittelija lopulta hätäpäissään ne näytteet persreiästä..

En mennyt enää, vaan menin yksityiselle - ja kuinka ollakaan näytteet oli otettu, ennen kuin ehdin kissaa sanoa - eikä niissä ollut mitään outoa, värkkikin oli kuulemma ihan normaali.

Että näin..

Vierailija
13/28 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:25"]

[/quote]

Mä vuodan ihan joka kerta kun papa otetaan, ihan sama mikä aika kuukaudesta on. Mutta en montaa päivää, ellei ole sitten menkat alkamassa alle viikon sisään, silloin vuodan samantien niiden oikeaan alkamisaikaan asti.
[/quote]
Minä taas en ole vuotanut kertaakaan aiemmin, mutta tällä kertaa terkkari varmaan käytti jotain raastinrautaa.

Vierailija
14/28 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin jos saisin kätevästi menemisen järjestettyä. Jos vaatisi isoja järjestelyjä, niin jättäisin väliin. Tuskin siinä mitään olisi, mutta olisipa eri ottaja kuin yleensä ja saisi merkinnän Papan tuloksesta myös julkisen puolen järjestelmin. :)

Vierailija
15/28 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:47"]

Menisin jos saisin kätevästi menemisen järjestettyä. Jos vaatisi isoja järjestelyjä, niin jättäisin väliin. Tuskin siinä mitään olisi, mutta olisipa eri ottaja kuin yleensä ja saisi merkinnän Papan tuloksesta myös julkisen puolen järjestelmin. :)

[/quote]

8 kk:tta ei ole suositeltava väli, mielellään 2-3 vuoden välein. Miksi sinne julkisen järjestelmiin ei saataisi tietoa, koska yksityisetkin käyttävät jo kanta.fi:n järjestelmiä.

Vierailija
16/28 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin just 50-v enkä ole kuin kerran saanut kutsun joukkopapaan. Soitin neuvolaankin, että onkohan tänä vuonna tulossa kutsua, ja pitäisi olla .Mun tuurilla ei taaskaan tule. 

Vierailija
17/28 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolaan?

Vierailija
18/28 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut kutsu 25-vuotiaasta alkaen viiden vuoden välein ja nyt sitten taas. Mutta ei taida olla järkeä mennä koko tutkimukseen, kun ei ole enää kohtua eikä kohdunkaulaakaan.

Vierailija
19/28 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisneuvolakin on olemassa 18.

Vierailija
20/28 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:26"]

Aikuisneuvolakin on olemassa 18.

[/quote]

Meilläpäin se kulkee ehkäisyneuvolan nimellä ja siellä hoidetaan Papa-kokeet sun muut gyneasiat.