Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä on muuttunut ällöttävä :x

Vierailija
16.08.2015 |

Miehellä on nykyään kauheasti ällöttäviä tapoja, joita ei suhteen alussa ollut. Tässä kymmenen vuoden aikana mies on alkanut piereskellä niin paljon, että välillä se haju täyttää koko talon! En edes liioittele, tulin tänään kaupasta ja jo eteisessä haisi sonta. Pierun haju on myös pinttynyt sohvaan ja jos "miehen paikalle" istuu, haju lemahtaa silloinkin. Tämä piereskely liittyy miehen huonontuneisiin ruokailutottumuksiin, mutta mies ei kuulemma halua luopua roskaruuasta... Kaiken huipuksi miehellä on usein tapana pieraista kädelleen ja haistella sitä kättä. Välillä miehellä on vatsa niin kuralla, että pieraistessa tulee ripulitkin housuun. Onneksi se sentäs pesee itse paskapyykkinsä, mutta on musta vähän outoa, ettei sitä siltikään kiinnosta luopua leivän ja mäkkisafkan mättämisestä.

Mies myös kaivelee jatkuvasti muniaan (ja haistelee taas kättä...), vaikka istuisin ihan vieressä. Kerran näin miehen näppäimistön välistä törröttävän munakarvan! Samoin mies kaivaa nenästä isoja räkäklimppejä ja syö ne.

Miehen mielestä olen nipottaja, kun en tykkää tuosta ällöilystä. Ei mua mikään normaali satunnaispiereskely haittaisikaan, mutta mielestäni tässä ei enää ole kyse sellaisesta. :x Inhottaa välillä miehen kosketuskin, kun en tiedä ovatko kädet olleet hetki sitten munissa, perseessä tai nenässä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä alkoi naurattamaan,persenenämunaisetkädet.

Vierailija
2/10 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä olet yhdessä tuollaisen oksetuksen kanssa? Otan osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
4/10 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:19"]

Ja vielä olet yhdessä tuollaisen oksetuksen kanssa? Otan osaa.

[/quote]

No mies on muuten kiltti ja mukava. Tietenkään en jäisi, jos tämä ällöily vaikuttaisi siltä, että sitä tehdään vain mun kiusaksi. Välillä mies skarppaakin ja esim. menee vessaan piereskelemään mun vierestä, mutta ei tuota ryhtiliikettä kuitenkaan pitkään kestä.

Vierailija
5/10 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah aijai..nyt tuli hyvät naurut, kiitos.

Vierailija
6/10 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskos miehen mielestä suhde jo tarpeeksi arkipäiväistynyt ja nyt on aika ns. olla oma viehättävä itsensä? :D Joo, ei ole kivaa. Ja ei tuohon ole varmaan keinoa muuttaa tilannetta, kun sanot mitä sanot, niin aina nalkutat turhasta. Miesparka ei nyt taida tajuta, että kohta ne makkarin peitot lojuvat toimettomina ilman pöllyytystä pysyvästi.

Pojot sulle kuitenkin kivasta kirjoitustyylistäsi. Hyvin pystyy tilanteen kuvittelemaan. Munakarva näppiksellä :D suorastaan......en kiihottunut.....

Vierailija
7/10 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti jutellut asioista miehesi kanssa? Eikä mikään muutu pitemmän päälle. Sano miehellesi niinkin asia on. Että sua yököttää hänen käytöksensä. Ei teillä sentään lapsia taida olla?

Vierailija
8/10 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko miehellä keliakia kun noin pieree ja haisee ja ripuloi. Toi ei oo normaalia.

Vierailija
9/10 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta! Paitsi että meillä mies tunkee kaivamansa räkäpallerot housuntaskuun. Tosi ihanaa, kun laitat housuja pesukoneeseen ja työnnät kätesi taskuun, joka on täynnä kuivunutta räkää. Hyi saatana. Vehkeitään kaivelee yhtenään eikä pese käsiään saippualla kun käy vessassa. Jos ei olis yhteistä lasta, lähtisin kävelemään, ällöttää niin paljon.

Vierailija
10/10 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:46"]

Oisko miehellä keliakia kun noin pieree ja haisee ja ripuloi. Toi ei oo normaalia.

[/quote]

Mä olin myös varma, että miehellä olisi keliakia, mutta apteekin testi näytti negaa. Joku suolistovaivahan tuo on ja mies oli jo melkein menossa lääkäriin, kunnes sai googlen kautta selville, miten sitä suolta oikein tutkitaan :P

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi