Sain elämäni ekat pakit tänään !
Ja mieheltä johon olin niin kovin ihastunut :( sanoi että haluaa edelleen nähdä mua muttei halua että mä olisin siinä jotenki kiinni.
Ällöttää koko paska äijä
Kommentit (20)
Jotenkin niin hyväksikäytetty olo..
Just.. Mies on paska äijä kun ei ole kiinnostunut.
Voii ei.... Tiedän tunteen:( voimia <3
No älä ihmeessä suostu, ellet sitten halua miehestä pelkkää panokaveria.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:09"]Just.. Mies on paska äijä kun ei ole kiinnostunut.
[/quote]
Ei vaan että kehtaa edes ehdottaa jotain panosuhdetta!
No just eipä tuokaan mies osannut suoraan sanoa mitään
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:09"]Just.. Mies on paska äijä kun ei ole kiinnostunut. [/quote] Ei vaan että kehtaa edes ehdottaa jotain panosuhdetta!
[/quote]
Puhuiko AP jostakin panosuhteen aloittamisesta. Ei ainakaan aloitusviestissään. Tietenkin AP voi lisätä tarinaan uusia tuomittavia yksityiskohtia, mutta olisi reilumpaa heti mainita nuo fuckbuddy kontekstit.
Ei suhdemateriaalia, mutta varmuuden vuoksi ovi raollaan jos tarvitsee petikaveria joskus.. Tosi yököttävä vastaus kyllä :D vaikka kyllähän jotkut noinkin tykkää olla..
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:09"]Just.. Mies on paska äijä kun ei ole kiinnostunut. [/quote] Ei vaan että kehtaa edes ehdottaa jotain panosuhdetta!
[/quote]
Puhuiko AP jostakin panosuhteen aloittamisesta. Ei ainakaan aloitusviestissään. Tietenkin AP voi lisätä tarinaan uusia tuomittavia yksityiskohtia, mutta olisi reilumpaa heti mainita nuo fuckbuddy kontekstit.
[/quote]
No mitä tuo sinun mielestä tarkoittaa jos haluaa edelleen nähdä mutta ei halua että ollaan kiinni? PANOSUHDE se on
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:32"]Ei suhdemateriaalia, mutta varmuuden vuoksi ovi raollaan jos tarvitsee petikaveria joskus.. Tosi yököttävä vastaus kyllä :D vaikka kyllähän jotkut noinkin tykkää olla..
[/quote]
No just tuollainen tunne mullekin tuli.. Ja kun aikaisemmin esitti niin rakastunutta ja yhtäkkiä ei haluakaan kuin seksiä
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:11"] [quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:09"]Just.. Mies on paska äijä kun ei ole kiinnostunut. [/quote] Ei vaan että kehtaa edes ehdottaa jotain panosuhdetta! [/quote] Puhuiko AP jostakin panosuhteen aloittamisesta. Ei ainakaan aloitusviestissään. Tietenkin AP voi lisätä tarinaan uusia tuomittavia yksityiskohtia, mutta olisi reilumpaa heti mainita nuo fuckbuddy kontekstit. [/quote] No mitä tuo sinun mielestä tarkoittaa jos haluaa edelleen nähdä mutta ei halua että ollaan kiinni? PANOSUHDE se on
[/quote]
Tai ehkäpä mies haluaa oikeasti olla vain kaveri, ei edes panosuhdetta.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:11"] [quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:09"]Just.. Mies on paska äijä kun ei ole kiinnostunut. [/quote] Ei vaan että kehtaa edes ehdottaa jotain panosuhdetta! [/quote] Puhuiko AP jostakin panosuhteen aloittamisesta. Ei ainakaan aloitusviestissään. Tietenkin AP voi lisätä tarinaan uusia tuomittavia yksityiskohtia, mutta olisi reilumpaa heti mainita nuo fuckbuddy kontekstit. [/quote] No mitä tuo sinun mielestä tarkoittaa jos haluaa edelleen nähdä mutta ei halua että ollaan kiinni? PANOSUHDE se on
[/quote]
Tai ehkäpä mies haluaa oikeasti olla vain kaveri, ei edes panosuhdetta.
[/quote]
No miksi sitten kyseli että voiko tulla tänään yöksi?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:09"]Onko tämä nyt se bile-dani
[/quote]
Ehkä ;)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:43"]
[/quote]
Taaskin meni väärin. AP:llehän siinä sanottiin: LAINAUS: sanoi että haluaa edelleen nähdä mua muttei halua että mä olisin siinä jotenki kiinni.
Mielestäni hyvä, et välil käy näinkin. Miehethän saavat jatkuvasti pakkeja naisilta. Jos ei kiinnosta, niin sit ei vaan kiinnosta.
Joskus baari-illan jälkeen ajauduin harrastamaan seksiä yhen naisen kanssa. Sovittiin sit, et tavataan selvinpäin yms. Tapasin häntä kaks kertaa ja tulin siihen tulokseen, et en ole kiinnostunut, koska ei vaan ajatusmaailmat kohdannut. Nainen oli kyl tosi kaunis mut mielestäni tosi yksinkertainen. Tämän jälkeen alkoi sit aikuismaisesti levittää huhua siitä kuinka minulla on alle 10cm muna ja et olen kaappihomo. Mielestäni hyvä vain jos mies antaa pakit jos ei kiinnosta, eikä mene pillun perässä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:57"]Joskus baari-illan jälkeen ajauduin harrastamaan seksiä yhen naisen kanssa. Sovittiin sit, et tavataan selvinpäin yms. Tapasin häntä kaks kertaa ja tulin siihen tulokseen, et en ole kiinnostunut, koska ei vaan ajatusmaailmat kohdannut. Nainen oli kyl tosi kaunis mut mielestäni tosi yksinkertainen. Tämän jälkeen alkoi sit aikuismaisesti levittää huhua siitä kuinka minulla on alle 10cm muna ja et olen kaappihomo. Mielestäni hyvä vain jos mies antaa pakit jos ei kiinnosta, eikä mene pillun perässä.
[/quote]
No mutta ongelma tässä on se että ei voi lopettaa juttua kokonaan vaan ehdottaa jotain pano hommia!
Ja eikös tuo lause viittaa siihen että haluaa vaan panna mua :(