Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksi tytärtä: toinen herkkä, toinen paksunahkainen

Vierailija
13.03.2022 |

Miten näin on käynyt samanlaisesta kasvatuksesta huolimatta? Toinen tytöistä vetää kaiken mielipahan itseensä kuin sieni. Pohtii ja ahdistuu. Toinen kohauttaa olkapäitään, sanoo jotain nasevasti takaisin ja jatkaa elämäänsä kuin ei mitään. Alan uskoa, että perimälle ei mitään voi. Ikäeroa yksi vuosi. Fyysisistä harrastuksista voisi olla apua, ratsastusta ja judoa, ehkä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiero tyttöjen ajat

Vierailija
2/6 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät ole toistensa tai vanhempiensa kopioita. Kasvatuksella voi vahvistaa tai heikentää, toivottavasti et kohtele toista vaikeana ja toista helppona & oikeanlaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kiitollinen siitä, että minulla,aika herkällä tyypillä,on ollut mahdollisuus kasvaa isoveljien "hellässä" huomassa. Luulen, että sisarukset hiovat toisiaan ja opettavat sopeutumaan eri tilanteisiin ja puolustamaan tarvittaessa omia reviirejään.

Vierailija
4/6 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti ryhmäharrastukset, jalkapallo,pesäpallo, tanssi ym. , kasvattavat myös luonnetta ja itsenäisyyttä mutta myös sopeutumaan ja sietämään eri tilanteita.

Vierailija
5/6 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paksunahkainen norsu? Elefanteillahan on paksu nahka.

Vierailija
6/6 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkää luonnetta ei pidä nähdä vikana. Osaa varmaan myöskin huomioida toisten tunteet herkemmin. Se on voimavara. Oma äitini on tosi herkkä ja myöskin viisas ja hienotunteinen ihminen. Siskonsa on enemmän toimija eikä ota nokkiinsa mistään ja saattaa myös toimia joskus röyhkeästi.