Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian epävarma ja päällekäyvä tapailussa :(

Vierailija
16.08.2015 |

Ärsyttävää, ärsytän jopa itseänikin sillä. Olen siis todella epävarma aina tapailussa, muuten olen ihan normaalin itsevarma ja tyytyväinen ihminen, mutta miesten kanssa täysin erilainen.

Ylianalysoin päässäni kaikkea, takerrun epäolennaisiin asioihin, kuumottelen "miksei se laita viestii" jne lapsellista ja typerää. Olen siis koko ajan aina ylikierroksilla jos tapailen jotain ja totta kai yli-innokkuuteni ja epävarmuuteni myös ajaa jokaisen tapailun tuhoon - ja tästäkös muotoutuu jälleen oravanpyörä. En jotenkin osaa rentoutua, en sitten yhtään. Huoh :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no itsellä kyllä on juuri päinvastaiset kokemukset. Elikä juttu on saattanut kaatua minun passiivisuuteen. Odotan miehen aina tekevän aloitteen yhteydenpidossa. Harva oikeasti sellaisesta tykkää ja aktiivisemmat naiset ovat sitten napanneet nämä miehet....

Mies saattaa pitää jopa imartelevana sitä, että nainen on niin avoimesti "retkahtanut" heihin.

Vierailija
22/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kaikille viesteistänne ❤

Juuri tuota yritänkin ammentaa, muistella niitä hyviä sanoja ja varmoja hetkiä ja samalla miettiä, että mitä sitten, vaikka homma ei toimisi? Ei se maailma siihen kaadu. Yritän myös muistella sitä, että mies on sanonut hänellä olevan juuri nyt todella paljon kaikkea (kaksi työtä ja opiskelu) ja hän sanatarkasti sanoi näin "mä oon tosi ymmärtäväinen ihminen eikä mua oo haitannu sun käytös, mut välillä tietty jos itellä on sairaan kiire ni ei kyl kaipaa yhtään mitään ylimäärästä säätöä", joten yritän kunnioittaa tuota ja lopettaa sen turhan stressaamisen. Olen vaan siinäkin mielessä idiootti, että jos mies laittaa vaikkapa pelkän "<3" viestin niin mietin senKIN negatiivisen kautta. Ei jumalauta, miten jaksan edes itse itseäni!? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas kerroin miehelle suoraan olevani epävarma tällaisissa asioissa ja käyttäytyväni siksi joskus oudosti. Otin sen riskin, koska halusin katsoa miten mies suhtautuu; hän oli ymmärtäväinen ja onkin ollut kärsivällinen, jos olen jostain asiasta maininnut. Mutta enää en kehtaa sanoa mitään tuohon viittaavaakaan, liian monesti tuonut sitä jo esille.

Tekisi mieli lopettaa koko tapailu. Itkettää, kun ahdistaa niin paljon. Uskomatonta, tämänhän pitäisi olla aina iloinen asia ja sellainen perhosia vatsassa -tilanne; minulla taas tuntuu kurkkua kuristavana ja todella ahdistavana asiana :(

Ap

Hylätyksi tulemisen pelko? Älä ole epävarma. Älä tuhlaa energiaasi miettimiseen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme