Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian epävarma ja päällekäyvä tapailussa :(

Vierailija
16.08.2015 |

Ärsyttävää, ärsytän jopa itseänikin sillä. Olen siis todella epävarma aina tapailussa, muuten olen ihan normaalin itsevarma ja tyytyväinen ihminen, mutta miesten kanssa täysin erilainen.

Ylianalysoin päässäni kaikkea, takerrun epäolennaisiin asioihin, kuumottelen "miksei se laita viestii" jne lapsellista ja typerää. Olen siis koko ajan aina ylikierroksilla jos tapailen jotain ja totta kai yli-innokkuuteni ja epävarmuuteni myös ajaa jokaisen tapailun tuhoon - ja tästäkös muotoutuu jälleen oravanpyörä. En jotenkin osaa rentoutua, en sitten yhtään. Huoh :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin! Takerrun, ylianalysoin, ahdistan, pommitan... Tai siltä se vaikuttaa. Oikeasti olen vain niin innostunut ja epävarma.

Vierailija
2/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off. Naisen pitää olla sopivan itsevarma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä tunteesi. Kärsin itse hylkäämisen pelosta. Olen päässyt kovasti eteen päin ja pystyn olemaan jo aika rennosti ystävieni seurassa. Nyt olen kuitenkin aivan uudenlaisessa tilanteessa. Ensimmäistä kertaa olen oikeasti ihastunut ja tapailen erästä miestä. Aluksi tuntui ihanalta, mutta hyvin nopeasti pintaan on noussut ahdistus. Olen tosi epävarma ja otan kaiken tosi negatiivisesti. "Ei se pidä minusta kuitenkaan." Pelkään, että tapan tän jutun omalla epäilylläni ja päällekäyvyydellä. Välillä jopa mietin, että lopetan ite tän jutun. Tosi vaikeaa päästä irti näistä tunteista.

Vierailija
4/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen epävarma ja päällekäyvä ja ylianalysoiva, 5 vuotta onnellisesti naimisissa kuitenkin :-D Kyllä jokainen itselleen oikeanlaisen parin löytää!

Vierailija
5/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen samanlainen, mutta sitten elämääni tuli iso muutos jossa on (edelleen) paljon hommaa päivittäin ja isot rahat kyseessä. Tämä asia on vienyt kiinnostukseni ja keskittymiseni 110-prosenttisesti ja olen miesten suhteen välinpitämättömämpi. Haku on päällä mutta miehet ovat kakkospallilla enkä pommita ketään. Ihanan rento olo, kun en stressaa miehistä.

Vierailija
6/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnistan itseäni aloittajan viestistä. Tälläkin hetkellä olen ihastunut ja mieskin ilmeisesti minuun enkä tee mitään muuta kuin mietin miestä ja tämän käytöstä ja koetan pähkäillä että onko se ihastunut muhun vai ei. Teen ihan itse itseni hulluksi. Enemmän kuin mitään muuta haluaisin olla viileä ja välinpitämätön ja ajatella, että "aika näyttää". En vain pysty tuohon.

Vierailija
7/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en siis etsimällä etsi ketään; viihdyn hyvin sinkkuna enkä sinänsä varsinaisesti tahtomalla tahdo parisuhdetta. Mutta auta armias kun tulee vastaan joku mielenkiintoinen, johan muuttuu ääni kellossa. Silloin olen ihan kuin eri ihminen! Juurikin epävarma, pelokas, ahdistava ja ahdistunut.

Kun tapailu päättyy, suren hetken mutta pian taas normalisoidun ja voi mennä kuukausiakin, etten edes ajattele miehiä tai stressaa sellaisesta - kunnes ehkä jotain alkaa tapahtua ja samassa ollaan taas...

Ap

Vierailija
8/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:31"]Mä tunnistan itseäni aloittajan viestistä. Tälläkin hetkellä olen ihastunut ja mieskin ilmeisesti minuun enkä tee mitään muuta kuin mietin miestä ja tämän käytöstä ja koetan pähkäillä että onko se ihastunut muhun vai ei. Teen ihan itse itseni hulluksi. Enemmän kuin mitään muuta haluaisin olla viileä ja välinpitämätön ja ajatella, että "aika näyttää". En vain pysty tuohon.
[/quote]
Aivan sama minulla!! Mies on ollut ihana ja kärsivällinen, viime tapaamisella tosin sanoi "otetaan ihan rauhassa nyt vaan, ei paineita mistään" ja arvaappa kauan ylianalysoin tuotakin. "Mä oon siitä painostava, mä en voi laittaa nyt mitään viestiä, se haluuki katella rauhassa et löytyiskö parempi, se ei haluu välttämättä enää nähdä mua". Vitsi, ihan kuin olisin joku 12v...

Ap

Vierailija
9/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma ja päällekäyvä samassa lauseessa.... Hmmm.

Vierailija
10/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:34"]Epävarma ja päällekäyvä samassa lauseessa.... Hmmm.
[/quote]
Niin, se epävarmuus ilmenee juuri sellaisella hyökkäävyydellä. Siis sellaisella että koko ajan tekee mieli laittaa viestiä/tavallaan varmistella asiaa, haluaisi nähdä usein, haluaisi kuulla kivoja sanoja toiselta, haluaisi saada huomiota jne. Koska olen epävarma näissä asioissa, kaipaan käytännössä vakuuttelua paljon.

Olen TODELLA raskas enkä ihmettele yhtään, että tapailuni katkeavat viimeistään viidensiin treffeihin!

Ap

Vierailija
11/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, entistä tutummalta vaan kuulostaa. Kun joku vain kertoisi mikä tähän auttaa, oisin ikionnellinen. Sen verran sentään itse tiedostan, että tajuan tän tappavan orastavankin kiinnostuksen alta aikayksikön. Siksi yritän pitää nää fiilikset tasan omina tietoinani enkä todellakaan halua niistä miehelle mainita sanallakaan..

t. nro 4

Vierailija
12/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:37"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:34"]Epävarma ja päällekäyvä samassa lauseessa.... Hmmm. [/quote] Niin, se epävarmuus ilmenee juuri sellaisella hyökkäävyydellä. Siis sellaisella että koko ajan tekee mieli laittaa viestiä/tavallaan varmistella asiaa, haluaisi nähdä usein, haluaisi kuulla kivoja sanoja toiselta, haluaisi saada huomiota jne. Koska olen epävarma näissä asioissa, kaipaan käytännössä vakuuttelua paljon. Olen TODELLA raskas enkä ihmettele yhtään, että tapailuni katkeavat viimeistään viidensiin treffeihin! Ap

[/quote]

Sähän vaan olet halukas sitoutumaan ja kiinnostunut! Kyllä minä ainakin mieluummin tuollaisen kanssa viestittelisin kuin jääprinsessan, joka vastaa jos sattuu huvittamaan. Kuulostat ihanalta ja avarasydämiseltä ihmiseltä.

Vierailija
13/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kerroin miehelle suoraan olevani epävarma tällaisissa asioissa ja käyttäytyväni siksi joskus oudosti. Otin sen riskin, koska halusin katsoa miten mies suhtautuu; hän oli ymmärtäväinen ja onkin ollut kärsivällinen, jos olen jostain asiasta maininnut. Mutta enää en kehtaa sanoa mitään tuohon viittaavaakaan, liian monesti tuonut sitä jo esille.

Tekisi mieli lopettaa koko tapailu. Itkettää, kun ahdistaa niin paljon. Uskomatonta, tämänhän pitäisi olla aina iloinen asia ja sellainen perhosia vatsassa -tilanne; minulla taas tuntuu kurkkua kuristavana ja todella ahdistavana asiana :(

Ap

Vierailija
14/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun (tuleva) mies vain hymyili ja sanoi "sä taidat olla tuollainen takertuja" eikä se sitä haitannut :)
T nr. 2

Vierailija
15/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pitkän suhteen alku on aina tuollaista, koska on paljon pelissä. Kun suhde vakiintuu, rauhoitun ja alan kukoistaa.

Vierailija
16/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se välinpitämätön pelailu on nykyajan ihanne, mutta en mä tiedä ihailenko mä itse illenkaan sellaista piirrettä ihmisessä.

Vierailija
17/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta tässä tapauksessa taitaa olla vieläpä se, että mies on hyvin kiireinen (verrattuna itseeni) ja ehtii siis olemaan paljon vähemmän puhelimen ääressä kuin minä. Hän on myös itse sanonut, että on huonohko laittamaan viestejä ja "musta on ihan ihanaa että sä kyselet sit perään ku oon niin huono välil vastaa myöhemmin". Arvatkaapa, analysoinko tuollaistakin... "Paskat se sitä tarkoittaa, sitä ei vaan huvita vastata ja siks laittaa noin ku haluu pitää mua varalla samalla ku ettii parempaa/viestittelee paremmalle". En todellakaan siis sano tuollaista hänelle, mutta on tuskastuttavaa ajatella näin!!!

Ap

Vierailija
18/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lopeta tapailua! Onnistuisiko jos päätät, että noissa epätoivon hetkissä kirjoittaisit vaikka päiväkirjaa, mutta et joka ainoan kerran laittaisi miehelle mitään "huomionkerjäämisviestiä"? Ja samoin päättäisit, että kun olet miehen seurassa, keskityt vain siihen hetkeen ja unohdat omat mörkösi? Tiedän, että se on vaikeaa, mutta itse yritän noilla keinoin pitää tätä omaa päätä kurissa.

Ja tiedän sun tunteen niin hyvin. Mullakin pitäisi olla seitsemännessa taivaassa tän orastavan romanssini kanssa, mutta päin vastoin täällä mennään.. :/

t. nro 4

Vierailija
19/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:47"]Älä lopeta tapailua! Onnistuisiko jos päätät, että noissa epätoivon hetkissä kirjoittaisit vaikka päiväkirjaa, mutta et joka ainoan kerran laittaisi miehelle mitään "huomionkerjäämisviestiä"? Ja samoin päättäisit, että kun olet miehen seurassa, keskityt vain siihen hetkeen ja unohdat omat mörkösi? Tiedän, että se on vaikeaa, mutta itse yritän noilla keinoin pitää tätä omaa päätä kurissa.

Ja tiedän sun tunteen niin hyvin. Mullakin pitäisi olla seitsemännessa taivaassa tän orastavan romanssini kanssa, mutta päin vastoin täällä mennään.. :/

t. nro 4
[/quote]
Tämän olenkin päättänyt (hassua, että sinulla todellakin on samoja ajatuksia kuin minulla!) ja siksi nyt avaudun tännekin mieluummin kuin miehelle :D tuli taas niiiiin epätoivoinen hetki, ilman oikeastaan kunnon syytä. Tahtoisin pystyä rentoutumaan ja olemaan ihan rauhassa. Mies on itse asiassa sanonut jotain "oot livenä tosi erilainen, viesteissä susta saa paljon kireemmän kuvan mut sähän oot tosi rento ja mukava oikeesti" :D olisinpa sitä omassa päässänikin...

Ap

Vierailija
20/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, epätoivon hetkinä kannattaa mieluummin keskittyä niihin hyviin hetkiin ja juttuihin, joiden perusteella olet ollut ihan varma miehen tunteista sua kohtaan. Älä ruoki epävarmuutta, vaan yritä sanoa itsellesi että nyt suu kiinni ;) Joskus satunnaisesti mäkin pääsen kiinni siihen tunteeseen, että murehtiminen on täysin turhaa, koska asiat etenee niinkuin on tarkoitettu -jos niin on tarkoitettu. Harvoin tuota rauhallista fiilistä tulee, mutta edes joskus kuitenkin. Ehkä sekin on jo edistystä?

t.nro4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme