Autakaa ruskeitavuotoja 13v
Olen 13v eikä mulla ole viellä kuukautiset alkanu mut viimeyönä huomasin et oli tullu kaiheest jotain ruskeeta nestettä alapäästä aikareilust mua pelottaa enkä tiiä mitä teen:(
Kommentit (7)
Voi olla ekat menkat. Tai sit oot joku pervo vanha mies.
Kuukautis veri on usein aluksi ruskeaa.. muuttu punaiseksi kun vuoto lisääntyy. Täysin normaalia ! Älä hätäile
Kuukautiset ovat alkamassa. Alussa vuotoa voi tulla vähänlaisesti, ja juurikin tuolaista ruskeaa. Kuukautiset eivät välttämättä heti ole säännölliset. Onneksi olkoon, kehosi on kehittymässä naisen kehoksi ja toimii juuri niin kuin pitääkin. Hanki tai pyydä vanhempia hankkimaan siteitä. Alussa vuoto voi olla niin vähäistä, että pikkuhousunsuojatkin riittävät. Pidä koulussa mukana repussa, jos kuukautiset alkavat yllättäen vaikka näin alussa. Merkitse ylös kuukautisten alkupäivä, niin näet, alkaako säännöllistyä. :)
Hei, nyt ne kuukautiset sitten alkoivat. On ihan normaalia, että alkuun vuoto on ruskehtavaa. Käytä siteitä ja muista vaihtaa ne riittävän usein.
Tarkoittaa, että paholainen on vallannut kehosi likaisilla ja pahoilla ajatuksilla. Rukoile ja pyydä Herralta Apua, vain hän voi puhdistaa kehosi ja mielesi. Muista, että Jeesus on aina läsnä ja pelastaa, jos kehosi alkaa viestiä synnin merkeistä. Kuukautiset ovat merkki pahasta. Puhdasverinen voidaan vielä pelastaa, tummaverisellä se alkaa olla jo myöhäistä. Pidä varasi, tai paholainen tekee sinusta kaltaisensa.
Up