Saatteko fb kirppiksillä myytyä?
Itse en meinaa saada kaupaksi mitään. On hyväkuntoista tavaraa, ei mitään iän vanhaa romua.. Huonekalut ja kodinkoneet eivät mene kaupaksi, vaikka ovat uuden veroisia ja alle vuoden ollut käytössä. Hinta n. 1/4 uuden hinnasta..Astiat ja vaatteet eivät menneet kaupaksi vaikka olivat halpoja, ilmaiseksi laitoin, niin kyllä kiinnostuneita pukkasi joka suunnasta! Kaikki menee kyllä ilmaiseksi, mutta pari euroa kun hintaa laittaa, niin ei mene millään...
Kommentit (6)
Samaa olen huomannut esim. Torilla. Astist jne keittiötavara ei mene kaupaksi millään, samoin vaatteet (edes uudet lastenvaatteet).
Taidan tästä lähtien ruveta heittämään kamat roskiin. En viittii bussilla ruveta roudaamaan edes uffille. Oma roskalastikko lähempänä.
Harmi, kun on hyväkuntosta käyttötavaraa josta olis kiva saada muutama euro.
No ei oikeastaan onnistu. Tingitään jo puoli-ilmaisesta. Yks tapaus oli hauska kun kyseli lasten aterimien perään, kirppishintaan tietty. Ikealta olisi saanut milestäni jo aika halpaa uutena, euron kappale, mutta piti olla vielä halvempaa. En nyt lähde muumiaterimia lahjoittamaan..
Joo, tuntuu että fb kirppiksillä menee vain tietyn merkkiset hyvin kaupaksi. Oli hinta mitä vaan. Muu olisi saatava puol ilmaiseksi. Käytetty on aina käytetty, mutta jos myyt vaikka 400e lähes uuden tiskikoneen 100 eurolla ja takuulaput tallella, niin on naurettavaa lähtä tinkaamaan 40 euroon..
Oon saanut kaiken kaupaksi sanotaanko tunnin sisällä.
Hinta kun kohdillaan niin kyllä menee.
Tosin oon myynyt vaan Facebookin omalla sivullani, siis että näkyy vaan kavereille.
Kaksi 90x200 tummaa puuta olevaa isoa ruokapöytää 50€/kpl. Lapsen turvaistuimen 80€, Ikean parvisänky 50€ ja vaatteita on mennyt tässä lähiaikoina mm.
Välillä joo, välillä en. Ja samaa näyttää olevan muillakin kirppisryhmissä.
jotain mennyt mutta heikosti. Esim muutaman kerran käytetyt viling goretexit hintaan 7e ei kelpaa. Siis lasten.