Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuto.net, lyhyt oppimäärä

Vierailija
16.08.2015 |

Sana on vapaa! Kaikki vinkit, ohjeet ja neuvot kehiin!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:15"]Huutonet on oikeastaan saakelin rasittava paikka myydä, koska siellä pitää olla jokainen langanjuoksu listattuna jottei saa negaa. Yhden -tanan paidan ilmoitukseen saa tuhrattua pirusti aikaa. Enää en jaksa. Kun myin, määrittelin tuotteen varmuudeksi vähän kuluneemmaksi mitä oli.. [/quote] Mikä olisi parempi paikka?

[/quote]

Tori.fi

Vierailija
22/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:15"]Huutonet on oikeastaan saakelin rasittava paikka myydä, koska siellä pitää olla jokainen langanjuoksu listattuna jottei saa negaa. Yhden -tanan paidan ilmoitukseen saa tuhrattua pirusti aikaa. Enää en jaksa. Kun myin, määrittelin tuotteen varmuudeksi vähän kuluneemmaksi mitä oli..
[/quote]
Haluaisitko itse ostaa vaatteen jossa on vikoja, joita ei oltu kerrottu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi on parempi vain jos tekee kauppaa joko noutoperiaatteella (eli ostajakunta rajautuu paikallisiin) tai hyvin edullisilla tuotteilla. Noh, myydähän voi kalliitakin tuotteita, mutta itse en ainakaan sieltä osta mitään kalliimpaa mikä pitää postittaa. Kun ei ole mitään palautejärjestelmää, huijatuksi tuleminen on todella helppoa.

Eli voisin arvella että ihmiset varoo ostamasta arvokkaampia tuotteita tori.fi:stä, poislukien paikalliset.

Vierailija
24/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa on kamala määrä huijariostajia, jotka sopii tulevansa noutamaan eikä koskaan tule. Tai tulee paikalle, myytävä lipasto on jo raahattu kuistille siitä pois kannettavaksi, kun tullaankin toisiin ajatuksiin. Että kun pyysit tästä 20 e ja me tultiin 100 km matka tätä hakemaan, niin eikä 10 e riitä. (lipasto kaupassa 250 e). Näille olen sanonut, että voi voi sentään, seuraava hakija tulee vartin päästä, niin että ottaa tai jättää.

Vierailija
25/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa on tosiaan se ongelma, että ostaja saattaa sanoa, että "tulin katsomaan sitä tuolia", vaikka minä olin siinä käsityksessä, että sitä tullaan noutamaan pois.

Vierailija
26/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se torikaan niin hyvältä kuullosta...