Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskenmeno rv 6, onko mentävä lääkäriin?

Vierailija
09.08.2015 |

Menkat oli jo toista viikkoa myöhässä ja vihdoin ja viimein uskaltauduin tekemään raskaustestin ja miehen kanssa oltiinkin sitten seitsemännessä taivaassa tästä uutisesta. Tyhminä ja "ensikertalaisina" toitotimme sitten tätä uutista kaikille, kun olimme vaan niin onnellisia. Loppuviikosta raskaudesta tiesivät kaikki ystävämme, lähin perheemme ja kaikki, jotka seuraavat instagramiani. Nyt sitten lauantaina alkoi kovat kivut ja verenvuoto ja aika selkeästi oli keskenmeno. Verenvuoto onneksi jo tänään paljon pienempää ja olokin helpompi, buranaa olen syönyt. Raskaustestin tein tänä aamuna ja kontrolliviiva oli selkeesti nyt paljon himmeempi, miltei näkymätön jo... 

En osannut odottaa mitään tällaista, mieheni kanssa ollaan itketty koko viikonloppu. Mutta tämä suru vain on lähentänyt meitä, kaikista kauhein tapahtuma mitä meille ikinä on tapahtunut. Mutta toivo uudesta raskaudesta elää yhä. 

Kuitenkin halusin kysellä et miten te muut keskenmenon kokeneet, oletteko käyneet lääkärillä vielä tän kaiken lisäksi?

Tässä mun voimavarat alkaa olla jo niin lopussa, en tiedä edes miten pystyn kaikille tutuillemme tästä nyt kertomaan :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei tarvitse käydä lääkärissä. Riippuu tietty voinnistasi. 

Ajattele positiivisesti: olet kuitenkin tullut raskaaksi. Ilmeisesti sikiössä ollut vikaa ja mennyt siksi kesken. Pian olet varmaan uudestaan raskaana.

t. nimim. Kolme keskenmenoa, kolme lasta

Vierailija
2/4 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä gynellä, jotta voidaan selvittää että raskaus on todellakin loppunut ja kohtuun ei ole jäänyt mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli keskenmeno viikolla 7+, ja koska olin ekan neuvolan jo ehtinyt varaamaan, sain sieltä lähetteen hcg-mittaukseen. Muuten en olisi siihenkään mennyt, enkä siis käynyt lääkärissä. Muutaman viikon päästä tein raskaustestin, jolla varmistin, että kaikki materiaali on tullut pois.

Jos vuoto jatkuu pitkään ja tulee kipuja, kannattaa käydä lääkärissä, mutta muuten ei.

Tsemppiä, aikansa se ottaa, mutta jossain vaiheessa helpottaa.

Vierailija
4/4 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että noilla viikoilla on tarvetta lääkärikäynnille ellei voinnissa tapahdu käännettä huonompaan tai vuoto ei lakkaa muutaman päivän sisällä.

Voimia ja onnea uuteen yritykseen sitten kun siltä tuntuu!