Mun nimi on Virve
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:36"]No sullapa on muuten ruma nimi!
[/quote]
Jaa'a, se voi olla. Itse on tottunut enkä vaihtamaan viitsisi.
Tunsin aikanaan yhden Virven ja se oli minuun ihastunut ja haukkui minulle aina muita työpaikan naisia. Jos sanoin jostakin "ei se nyt niin kauhea ole", Virve kertoi keneltä se on ottanut suihin yms :D
Oletko sama?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:38"]No millanens virveli virvellä on?
[/quote]
Ihan toimiva ;) on sillä pari haukea saanu :)
Tunnen parikin Virveä, mutta et vaikuta olevan kumpikaan heistä.
Olet ylpeä ja kasvoista huomattavasti rupsahtaneemman näköinen kuin kuvittelet. Hyvästä kropasta kuitenkin sulle pisteet!
Vau, sun mukaasi on nimetty Suomen viranomaisten käyttämä radio- ja tietoliikenneverkko!
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:42"]Olet ylpeä ja kasvoista huomattavasti rupsahtaneemman näköinen kuin kuvittelet. Hyvästä kropasta kuitenkin sulle pisteet!
[/quote]
Kiitos! En omasta mielestäni ole ylpeä. Harmi että ajattelet musta noin. Miksi niin?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:44"]Oletko lastentarhanopettaja?
[/quote]
En.
Mulla oli joitakin vuosia sitten Virve-niminen työkaveri. Se oli aivan ihana, valoisa persoona jolla oli suuri sydän <3
Moi Virve! Kiva nimi sulla. Harvinainen ja tulinen. Voisin antaa jopa omalle lapselle, jos sellainen löytyisi.
Kävin joskus teininä treffeillä Virven kanssa. Se olisi halunnut suudella. Mä en. "Kukaan ei koskaan halua". Sanat jäivät kummittelemaan mieleeni.
No sullapa on muuten ruma nimi!