Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusallinen tilanne

Vierailija
22.07.2015 |

Hyvä ystäväni meni maaliskuussa ulkomailla "salaa" naimisiin. Perhe tiesi ja parhaat ystävät, kuten minä. Heidän tyyliinsä sopi hyvin vihille "karkaaminen", enkä ihmetellyt tilannetta ollenkaan. Ystäväni sanoi pitävänsä kesälomalla sitten meille kavereille mökkijuhlat ikäänkuin myöhään häiden kunniaksi. Iloisena tästä hankin jo kesäkuussa hienon lahjan, jonka tiedän sopivan heidän uuteen asuntoonsa. Nyt vain tilanne on se, ettei ystäväni ole vieläkään puhunut juhlista mitään (hänen lomansa päättyy jo parin viikon päästä, on siis opetusalalla...) Juhannuksen aikaan kyselin, sanoi silloin että kutsua tulee kohta. Ei ole kuulunut, enkä kehtaisi enää toista/kolmatta kertaa kysyä. Pitäisikö minun vain antaa lahja hänelle, ja sanoa, että tässä tämä, aioin antaa sen juhlissa. Vai palautanko kauppaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä antaisin lahjan hänelle seuraavalla tapaamisella ja mainitsisin juurikin tuon, että piti siellä juhlissa antaa. Katsoisi mitää tulee vastaukseksi.

Vierailija
2/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja kauppaan. Anna toisten elää omaa elämäänsä. Älä utele. Elä omaa elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kokeilla palauttaa kauppaan. Minun periaatteeni on aina ollut "Ei juhlia, ei lahjoja!"

Vierailija
4/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa samalta ihmistyypiltä kuin mun (ex-)bestis: suuret puheet mutta aina saa pettyä. On "tulossa" kutsua juhliin, reissuun, kummiksi jne. mutta ei sitten lopulta koskaan kuitenkaan. Jotkut ihmiset vaan puhuu jatkuvasti ohi suunsa, yrittävät kai liikaa olla kaikkien "bestiksiä" lupailuillaan.

Vierailija
5/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä te ette ole tämän ystäväsi mielestä niin läheisiä, kuin sinä asian koet?

Vierailija
6/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat on jo pidetty, sua ei ap kutsuttu.

Vierailija
7/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskaltaisi kirjoittaa täällä ihan noin tarkkaan asiasta. Hääkuukaudesta, ysyävän ammatista yms. Saaattaisi joku jo tunnistaa itsensä :0

Vierailija
8/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi lahjaa jos luvattuja juhliakaan ei tule.

Vierailija
9/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ei voi palauttaa kauppaan monen kuukauden jälkeen :D t.myyjä

Vierailija
10/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 23:04"]Hei ei voi palauttaa kauppaan monen kuukauden jälkeen :D t.myyjä
[/quote]

Kyllä monessa paikassa on nykyään 45 tai jopa 90 vrk palautusoikeus jos on kyse lahjatavarasta, kuten esim avaamattomista astiapakkauksista tms. T. Toinen myyjä :D

Vierailija
11/11 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummaa touhua.. Itse en kehtaisi enää kysyä. Mikäli juhlia ei tule niin etkö voi itse pitää lahjaa? Tai sitten jos oikeasti ihminen kuka aidosti mukava niin antaisin lahjan ja sanoisin vain että näin tämmöisen ja ajattelin sen sopivan sinulle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä