teetkö koskaa tyhmää silleen ettei kukaan näe sitä?
Minä harrastan tätä aina vessaan mentäessä, minun aivan pakko irvistää peilin edessä :D
NYT TE ROHKEAT PALJASTAKAA SALAINEN TEKONNE :D
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 01:32"]pissin uimahallissa veteen.
[/quote]
tota on tullu tehtyy järvee :D
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 01:30"]Hihittelen välillä yksin ollessa lenkillä :D
[/quote]
Mä mantraan puoliääneen mitä nyt mieleen sattuu juolahtamaan esim. pää olkapäät peppu.../tässä sitä vaan lenkkeillään onpas kivaa tms.
Jotenkin siitä saa hyvän rytmin juostessa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 01:27"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:32"] Olen tekopyhä. Kiellän lapsiani kaivamasta nenää, kainaloita, takapuolta. En myöskään anna juua mehu tai maitopurkin/pullon suulta. Teen itse noita kaikkia kun silmä välttää. [/quote] Jos peset kätesi kaivelun jälkeen ja varsinkin jos juot maidosta tai mehusta vain jämät noin, ok. Jos taas salaa pakotat muut juomaan omaa sylkeäsi niin hyi helvetti sentään. [/quote] No tätä et varmaan halua lukea, mutta tykkään myös haistella sormia kaivelun jälkeen.
[/quote]
115% prosenttia miehistä haistaa sormiaan sen jälkeen kun on rapsuttanut muniaan.
Puhuttelen itseäni peilin edessä. Kyselen ja vastaan. :D
Tää on noloa! Siivoilun jälkeen kehun itseäni.
"Voi mikä reipas tyttö 'Minna' oli. Nyt täällä on niin puhdasta!"
Ootte ihania:D
Aina jos oon yksin hississä niin saatan tanssahdella ja tehdä kaikkia tyhmiä ilmeitä. Sitten kun hissi pysähtyy ja ovet aukeaa niin otan vakavan ilmen ja kävelen pokkana ulos. Ja jos puhun puhelimessa vaikka jonkun virallisen tahon kanssa tai ihmisen josta en pidä, niin teen taas tyhmiä ilmeitä. Sitten kuitenkin vastailen vakavalla äänellä. Kun teen keittiössä ruokaa niin mulla on tapana tanssia, ja kun huomaan että ikkunan ohi menee joku niin otan äkkiä normaalin asennon:D
Lisäksi dubbaan koirani puhetta kimeällä äänellä. Välillä puhun itselleni jotain sellaisella oikein möreällä äänellä. Lisäksi piirrän koirastani tyhmiä kuvia, esim. kerran piirsin sen vuoristoradassa ja kerran lentämässä lentokonetta.
Hihittelen välillä yksin ollessa lenkillä :D