Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut yksinhuoltajat löytävät niin helpolla hyvän miehen?

Vierailija
15.08.2015 |

Itse olen eron jälkeen saanut vain pettyä miehiin; joko tyyppi on paljastunut alkuhuuman jälkeen itsekkääksi törpöksi (tai muuten vaan oudoksi, oma ero käsittelemättä, mustasukkaisuutta, haluttu sittenkin vain seksiä jne jne...) tai sitten homma on vain miehen puolelta kuivunut kasaan. Nytkin lupaavan alun jälkeen olen alkanut huomata, että mies ei sittenkään ole tarpeeksi kiinnostunut... :( Ymmärrän kyllä, että kun on lapsia kuvioissa, niin kaikista ei vain ole siihen hommaan kuitenkaan.

Mietin vain yhtä yh-tuttavaani, joka eronsa jälkeen muutti uuteen kaupunkiin ja meni juttelemaan jollekin kerran aikaisemmin nähneelle miehelle kaupassa tyyliin "oletko sinkku, lähdetkö teelle". Ja nämä siis päätyivät yhteen ja ovat olleet pariskunta jo muutaman vuoden! Mies on kaiken lisäksi fiksu ja kohtelee tuttavani lasta kuin omaansa, vaikka itse olikin lapseton.

Te joilla myös on vastaavanlaisia hyvin päättyneitä tarinoita, kertokaa miten kaikki tapahtui!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ulkönäkö?

Vierailija
2/17 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemani yh:t eivät tosiaan ole löytäneet miehiä :D Kai se vaan riippuu ihan ihmisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yh ja löysin hyvän miehen kun valitsin järkevästi. Ei enää pahoja poikia vaan kunnon MIES. Hellä, kiltti, turvallinen ja säväyttää tämän takia myös makuuhuoneessa

Vierailija
4/17 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:50"]

Naisen ulkönäkö?

[/quote]

Enpä usko, että jää kellään naisella ulkonäöstä kiinni miehen löytäminen. Hyväänkin mieheen riittää rahkeet suurimmalla osalla, kiitos miesten moninaisten makujen. 

Vierailija
5/17 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en edes etsinyt miestä, olin ihan tyytyväinen kahden lapsenkin kanssa mutta niin vain naapuritalossa oli koko ajan asunut todella ihana mies =) Noin pintapuolisesti tunnettiin eli moikattiin kun nähtiin mutta sitten kerran alettiin oikein kunnolla jutustella ja siitä se sitten lähti.

Nyt ollaan oltu kymmenen vuotta naimisissa enkä voisi onnellisempi.

Vierailija
6/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:54"]

Naisen ulkönäkö?

[/quote]

Enpä usko, että jää kellään naisella ulkonäöstä kiinni miehen löytäminen. Hyväänkin mieheen riittää rahkeet suurimmalla osalla, kiitos miesten moninaisten makujen. 

[/quote]

Tämä tuttavani on ihan nätti, todella hoikka ja pitkähiuksinen, ei ehkä mikään klassinen kaunotar mutta aina on laittautunut ja käyttää koruja, mekkoja jne. Käytiin samassa puistossa ja erottui kyllä joukosta. En hirveästi kehtaa tarkentaa näitä ulkonäköjuttuja, ties vaikka hän lukee tätä palstaa. :) En itse myöskään usko, että pelkällä ulkonäöllä saavutetaan pitkä parisuhde varsinkaan tällaisessa tilanteessa, kun toisella on jo lapsi.

Vierailija
7/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät miehet kelpaavat elättäjiksi toisen miehen lapsille, kun naisen markkina-arvo on iän ja lapsien myötä romahtanut.

Nuoruuden kauneutensa päivinä nämä naiset eivät vilkaisseetkaan niihin hyviin ja kunnollisiin miehiin.

Pillunpuutteessa moni mies suostuu alkamaan aisuriksi, koska vaihtoehto on elää yksin koko elämänsä.

Vierailija
8/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen Ap:n kanssa miettinyt. Kolme vuotta sinkkuna mutta törppöihin vaan törmää. Olen vielä todella huono ihastumaan. Siksipä päätinkin lopettaa etsimisen koska ei onnistu ja elän yksin lasten kanssa loppuelämän. Eipähän tule sydänsuruja.

Vierailija
9/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:09"]Hyvät miehet kelpaavat elättäjiksi toisen miehen lapsille, kun naisen markkina-arvo on iän ja lapsien myötä romahtanut.

Nuoruuden kauneutensa päivinä nämä naiset eivät vilkaisseetkaan niihin hyviin ja kunnollisiin miehiin.

Pillunpuutteessa moni mies suostuu alkamaan aisuriksi, koska vaihtoehto on elää yksin koko elämänsä.

[/quote]

Mikä sinua siinä risoo noin paljon?

Vierailija
10/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:09"]

Hyvät miehet kelpaavat elättäjiksi toisen miehen lapsille, kun naisen markkina-arvo on iän ja lapsien myötä romahtanut.

[/quote]

Öö, yleensä yh:t pariutuu itsekin toisella kierroksella olevien miesten kanssa, joilla jo itselläkin on lapsia, joten eivät niitä kavahda. Lassukat jäävät kyllä ilman toisellakin kierroksella.

Vierailija
11/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:09"]Hyvät miehet kelpaavat elättäjiksi toisen miehen lapsille, kun naisen markkina-arvo on iän ja lapsien myötä romahtanut. Nuoruuden kauneutensa päivinä nämä naiset eivät vilkaisseetkaan niihin hyviin ja kunnollisiin miehiin. Pillunpuutteessa moni mies suostuu alkamaan aisuriksi, koska vaihtoehto on elää yksin koko elämänsä.   [/quote] Mikä sinua siinä risoo noin paljon?

[/quote]

Joku yh todennäköisesti antanut pakit.

Vierailija
12/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:09"]Hyvät miehet kelpaavat elättäjiksi toisen miehen lapsille, kun naisen markkina-arvo on iän ja lapsien myötä romahtanut. Nuoruuden kauneutensa päivinä nämä naiset eivät vilkaisseetkaan niihin hyviin ja kunnollisiin miehiin. Pillunpuutteessa moni mies suostuu alkamaan aisuriksi, koska vaihtoehto on elää yksin koko elämänsä.   [/quote] Mikä sinua siinä risoo noin paljon?

[/quote]

Hypergamia. Se on rumaa.

Vierailija
13/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:07"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:54"]

Naisen ulkönäkö?

[/quote]

[/quote]

Tämä tuttavani on ihan nätti, todella hoikka ja pitkähiuksinen, ei ehkä mikään klassinen kaunotar mutta aina on laittautunut ja käyttää koruja, mekkoja jne. Käytiin samassa puistossa ja erottui kyllä joukosta. En hirveästi kehtaa tarkentaa näitä ulkonäköjuttuja, ties vaikka hän lukee tätä palstaa. :) En itse myöskään usko, että pelkällä ulkonäöllä saavutetaan pitkä parisuhde varsinkaan tällaisessa tilanteessa, kun toisella on jo lapsi.

[/quote]

Niin, siinä on tietysti sekin, että jos se tykkää laittautua ja pukeutua naisellisesti mekkoihin, käyttää koruja jne. niin se varmaan on muutenkin sellainen nainen, josta moni mies tykkää. Noin niinkuin luonteeltaan ja olemukseltaankin. 

Vierailija
14/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman aloituksen voisi tehdä, vaikka unohtaisi tuon yh-osuuden. Miten jotkut naiset löytävät niin helpolla hyvän miehen? Minullakin on ollut vain ap:n kuvailemia miehiä. Olen jo ihan sitä mieltä, että ulkonäöstä se on kiinni, minä en ole erityisen vetävä.

Vierailija
15/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin netistä vuorokauden käynnillä kaksi kertaa kivan miehen. Ekan kanssa ei lopulta tuntunut ihan oikealta ja suhde kesti vain pari kk. Toisen kanssa ollaan edelleen yhdessä. Itse olen ollut ns kiltti ja perheihminen aina, ex ei ollut ajan kanssa. Nykyisen kanssa on ihanaa kun ollaan samalla aalto pituudella melkein kaikessa. Pitää valita hiukan ujompi mutta kiva ja kiltti mies. Omallani kyllä lapsia myös, samaa ikää ja sukupuolta jopa kuin omani. Varmaan molemmat miehistön ns beetamallia, molemmilla oli ex-vaimot pettäneet ja liitto loppunut siihen

Vierailija
16/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko poikkeuksellisen tiukka tavara?

Vierailija
17/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:23"]

Oisko poikkeuksellisen tiukka tavara?

[/quote]