Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voittaisit päävoiton Eurojackpotissa, niin muuttaisitko pois siitä asunnosta/talosta missä nyt asut?

Haaveilija
12.03.2022 |

Mä olen tätä miettinyt, että jos tuollainen onni osuisi kohdalle, niin olisi ihana rakennuttaa iso talo missä iso keittiö jne. Toisaalta kuitenkin mietin, että olisi kyllä todella surullista muuttaa pois tästä rintamamiestalosta joka on meidän koti ollut nyt melkein 7 vuotta. Remontoimalla tätä ei kuitenkaan pystyisi kaikkeen siihen mitä voisi uuteen taloon suunnitella. Tämä on kuitenkin meille rakas koti.

Olisi oikeasti vaikeaa päättää mitä tehdä jos tuollainen tilanne tulisi.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Vierailija
2/41 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pienessä kerrostaloasunnossa asun, muuttaisin isompaan kerrostaloasuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi jättää nykyisen talonsa kesämökiksi, ja rakennuttaa uuden talon vakituiseen asumiseen.

Vierailija
4/41 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Pienessä kerrostaloasunnossa asun, muuttaisin isompaan kerrostaloasuntoon.

Mä olen kerran asunut kerrostalossa ja se oli kyllä kauhistus mulle. Ei yhtään mun juttu vaan haluan asua omakotitalossa.

Vierailija
5/41 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kerrostalo on hankala naapurien ja rakenneasioiden vuoksi.

Vierailija
6/41 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin muuttaisin pois pienestä opiskelijayksiöstä.

Vierailija
7/41 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi jättää nykyisen talonsa kesämökiksi, ja rakennuttaa uuden talon vakituiseen asumiseen.

No ei mitään järkeä koska uuden talon rakennuttaisin noin kilometrin päähän nykyisestä talosta. :D Tonttikin on mietittynä jos sitten vaikka hyvän hinnan tarjoamalla saisi tontin lapsuudenkodin naapurista. 

Mökin ostaisin merenrannalta tai rakennuttaisin sellaisen. Loma-asunto Italiasta.

Vierailija
8/41 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Remonttia teettäisin kyllä.

Vierailija
9/41 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enn. Periaatteellinen juttu. Koko ikäni paennut pahoja ihmisiä koulukiusaajista lähtieen. Kynsin hampaiin taistelisin viimeiseen hengenvetoon ja veripisaraaan saakka.

Vierailija
10/41 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vuokrayksiössä tuskin asuisin jatkossa.

Vierailija
11/41 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Varmaan asuisimme ihan tässä talossa jossa tälläkin hetkellä olemme. Meillä on hyvin vanha talo, jota olemme vuosien saatossa remontoineet sen mukaan mitä budjetti antaa myöden. Voittorahoilla saisimme tehtyä varmasti kaikki puuttuvat remontit. Oon sitä mieltä et koti on siellä missä sydänkin ja tää on se missä me haluamme elää eli tuskin tulisi muutettua muualle. Toki olisi kiva saada ulos kaikkea kivaa ns. ylimääräistä eli ulkosauna, joku kiva ulkokeittiö jne.

Materia ei meille ole niin tärkeetä, mut kiva tälleen ajatusten tasolla miettiä asiaa.

Vierailija
12/41 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin muuttaisin pois vuokralta kerrostalokämpästä. Olisi ihanaa, kun voisi ostaa omakotitalon ilman velkaa. Mikään miljoonakämppä ei tarvitsisi olla, mutta hyväkuntoinen ja uudehko omakotitalo isolla omalla tontilla kelpaisi.

Vierailija
13/41 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin pois Suomesta. Muuttaisin Etelä-Ranskaan, ehkäpä Monacoon.

Vierailija
14/41 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas asun jo nyt kuten haluan. Kun on fiksu eikä häviä rahaa veikkaukselle vaan sijoittaa nekin rahat, voi varallisuudellaan asua miten huvittaa.

Vierailija
15/41 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useemman hehtaarin tontti joen rannassa, niin rakentaisin mun unelmien uuden talon tänne enkä ettis uutta

Vierailija
16/41 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilija ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kerran asunut kerrostalossa ja se oli kyllä kauhistus mulle. Ei yhtään mun juttu vaan haluan asua omakotitalossa.

Minä taas olen ok-talossa kasvanut, eikä se ole mun juttu näin yksineläjänä.

Vierailija
17/41 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja nykyisestä maasta myös.

Vierailija
18/41 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi. Asuisin tässä vuokrayksiössäni hamaan loppuun asti. Naapureiden möykkä ja mölötys sekä kolistelu ja paukuttelu on niin rentouttavaa.

Vierailija
19/41 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin pois Suomesta saman tein.

Vierailija
20/41 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan ostaisin tämän itselleni. Tämä on nyt lähisukulaisen nimissä ja edullinen vuokra on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi