ruotsin maajussille morsian nyt Avalla
on siinä vaan kaunis tuleva hääpari. Ovat niin ruotsalaisen näköisiä kuin olla ja voi.
Hiukan eri näköä näissä ruotsin maajuisseissa ja morsiammissa verrattuna suomen vastaavaan ohjelmaan.
Kommentit (9)
No eivät varmasti ole eronneet. Olivat niin jumalattoman rakastuneen oloisia tuossa ohjelmassa.
Tämä näkyy uusintana ja asia kiinnosti minua. Erosivat 2013. Miehellä nuoria naisia sen jälkeen ja en tiedä johtuiko erokin toisesta naisesta.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 18:06"]
Tämä näkyy uusintana ja asia kiinnosti minua. Erosivat 2013. Miehellä nuoria naisia sen jälkeen ja en tiedä johtuiko erokin toisesta naisesta.
[/quote]
Googlettakaa niin löytyy juttua. En jaksanut kovin syvällisesti itse lukea. Mies oli mielestäni playerin oloinen koko ajan. Jotain 20+ naisia ollut sen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 18:06"]
[/quote]
Googlettakaa niin löytyy juttua. En jaksanut kovin syvällisesti itse lukea. Mies oli mielestäni playerin oloinen koko ajan. Jotain 20+ naisia ollut sen jälkeen.
[/quote]
Siis iältään 20+ :)
aika nopeaa kuitenkin avioituvat, ovat tavanneet vasta viisi kuukautta sitten.