Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä PlayStation 2 -peli 4-vuotiaalle pojalle?

30.09.2006 |

Poika sai synttärilahjaksi pleikkarin, ja nyt sopivat pelit hakusessa. Millaisia pelejä teidän samanikäiset lapset tykkää pelata ja ennen kaikkea mistä olette niitä ostaneet? Markettien valikoimat melko surkeita, PC-pelejä olisi vaikka kuinka ja paljon, Hugoja, Leikkilää yms. Myös 3-vuotias pikkusisko alkaa kohta olla pelien " tarpeessa" .

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi siskonpoika tykkää pelata tasohyppelyitä, Spyro,

Crash Bandicoot etc. Viimeinen taitaa olla lemppari.

Sitten minun kolmevuotias pelaa silloin tällöin Katamari-nimistä peliä. Ärrällä maksoi parikymppiä. Siinä pyöritellään palloa, johon tarttuu kaikkea tavaraa matkan varrelta kasvaen sitä mukaa aina vain isommaksi ja isommaksi (lopulta siihen tarttui jo kirahvitkin eläintarhassa :D). Samoi meidän poika tykkää erilaisista rallipeleistä, burnout taitaa olla lemppari.

Vierailija
2/4 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kolutaan divareita ja käytettyjen tavaroiden liikkeitä, pelit ovat halpoja, etenkin lasten pelit. Meillä lapset tykkää Crashista, Spyrosta, ja kaikista mahdollisista Disneyn piirrettyihin liittyvistä peleistä, jotka usein tasohyppelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eye toy -pelit on koko perheen suosiossa. Niihin tarvitaan kamera (meille tuli pelin mukana) ja peliohjaimena toimii pelaaja itse, huiskuttelee vaan sille kameralle.

Itse tykkään siitä kun niissä joutuu liikkumaan, huiskimaan ja hyppimään. Lapsistakin se on hauskaa :)

Pelit on melko yksinkertaisia ja iso osa pienillekin lapsille sopivia.

Vierailija
4/4 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nuo ylemmän mainitsemat tasohyppelyt.