Mitä ajattelet jos perheenäiti käy ryyppäämässä jne
Mies hoitaa pääasiassa lapset ja äiti lähtee usein viihteelle kavereidensa kanssa. Jutut liikkuu lähinnä ryyppäämisissä ja muissa ihan parikymppisten jutuissa. Eräs sukulaiseni on tällainen ja ihmetyttää kyllä. En tiedä voisiko hienovaraisesti vihjata asiasta hänelle.. Ymmärrä kyllä että joskus silloin tällöin käy, mutta tätä tapahtuu usein. Koskaan ei puhu lapsista, vaan kertoo kenen kanssa milloinkin on käynyt ryyppäämässä tai vastaavaa. Mitä mieltä olette? Lapset on 5v ja 8v.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:19"]
Mitä sä ajattelit vihjata? Ettei äidin ole soveliasta käydä usein viihteellä? Kuvitteletko sun mielipiteen vaikuttavan jotenkin? Korkeintaan negatiivisesti.
[/quote]
Voipi olla. Varmaan olen puuttumatta.
Samaa kuin perheenisästä joka tekee samaa.
Voi se olla niinkin, että hän on pullantuoksuinen äiti aina muulloin ja esim. kerran kuukaudessa käy kavereiden kanssa tuulettumassa. Sitten joku sukulaistäti kokee että aina ollaan ryyppäämässä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:23"]
Voi se olla niinkin, että hän on pullantuoksuinen äiti aina muulloin ja esim. kerran kuukaudessa käy kavereiden kanssa tuulettumassa. Sitten joku sukulaistäti kokee että aina ollaan ryyppäämässä.
[/quote]
Kaukana pullantuoksuisesta. Ja tätä tapahtuu useammin kuin kerran kuussa.
Suoraan sanoen ei kiinnostaka vittuakaan, mitä joku perheenäiti tekee. Tällaista asennetta peräänkuuluttaisin muiltakin.
Ajattelisin, että parisuhde ei ole ihan kunnossa jos jompikumpi ravaa baarissa.
Joo, mua vituttaa aina tälläinen sukulaisten arvostelu.
Esim. mua pidetään erittäin onnekkaana, kun olen saanut napattua mieheni. Työteliäs, rakastava, leikkii lasten kanssa, tekee ruokaa, siivoaa, auttaa muita, on kiltti jne.
Todellisuus onkin sitten ihan toinen. Mä teen kaikki kotiaskareet, hoidan lapset ja heidän menot, auton pesun, passitan auttamaan niitä sukulaisia jne. Mutta saanko mä kunniaa? En. Miehellä vain on sädekehä päänsä ympärillä, jopa heidän silmissään, jotka ovat läheisiä meille molemmille.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:24"]
Suoraan sanoen ei kiinnostaka vittuakaan, mitä joku perheenäiti tekee. Tällaista asennetta peräänkuuluttaisin muiltakin.
[/quote]
Ei kyllä muakaan vieraammat. Mutta kun on sukulainen niin ehkä ajattelee eri tavalla. Ei tunnu kivalta niiden lasten puolesta ja miehen joka joutuu sitten tosi paljon enemmän huolehtimaan kaikesta sen takia. Ihmettelen miten kauan viitsii katsella tuota. Joskus saattaa jotain mainita asiasta mutta kai hän sitten on vaan niin tottunut jo.
Tekeekö hän tätä kuinka usein? Parin viikon välein? Joka viikonloppu? Joka perjantai ja lauantai? Viikonlopun lisäksi arkisin? Jos hän olisi kaverini ja olisin aidosti huolissani hänen alkoholin käytöstä, ottaisin sen puheeksi hänen kanssaan. Jos käyttö on runsasta ja siitä on haittaa lapsille, niin lasu.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:24"]
[/quote]
Ei kyllä muakaan vieraammat. Mutta kun on sukulainen niin ehkä ajattelee eri tavalla. Ei tunnu kivalta niiden lasten puolesta ja miehen joka joutuu sitten tosi paljon enemmän huolehtimaan kaikesta sen takia. Ihmettelen miten kauan viitsii katsella tuota. Joskus saattaa jotain mainita asiasta mutta kai hän sitten on vaan niin tottunut jo.
[/quote]Pidä vähemmän yhteyttä sukulaisiisi. Ratkaiset sillä monta ongelmaa, sekä omiiasi että niiden sukulaisten. -7
Veikkaan, että tämä ap:n sukulainen on hänen veljensä ja katselee perhettä hieman puolueellisesti.
Kuinka usein on mielestäsi usein? Lisätiedot tapauksesta auttaisivat arvioinnissa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:32"]
Kuinka usein on mielestäsi usein? Lisätiedot tapauksesta auttaisivat arvioinnissa.
[/quote]
n 2 viikon välein, kesällä useamminkin
Exäni oli joka viikko jossain pippaloissa itse join miehenä keskiolutta sohvalla lasten nukkuessa. Takseihin exällä lähinnä meni rahaa, tilaisuudet itsessään olivat alalla yleensä sponsoroituja. Joko jonkun firman puolesta tai sopivan henkilön puolesta.
Ap ei jatka enää tätä keskustelua. Tätä asiaa on ihmetelleet kyllä muukin lähipiiri. Kyselin vähän mielipiteitä että onko tämä yleistäkin tälläinen. Mutta siis näyttäisi olevan kaikille ihan ok. Itse kyllä vähän karsastan.
Mitä sä ajattelit vihjata? Ettei äidin ole soveliasta käydä usein viihteellä?
Kuvitteletko sun mielipiteen vaikuttavan jotenkin? Korkeintaan negatiivisesti.