Olipa"kiva" nähdä kavereita tauon jälkeen,kaikki tuijottivat älypuhelintaan
Emme ole nähneet melkein vuoteen porukalla.
Tarkoitus oli syödä yhdessä ja lähteä siitä baariin. Ensimmäinen kaivoi älypuhelimensa laukusta kolmen minutin jälkeen, hetken päästä kaikki loput tekivät samoin.
Baarissa kukaan ei tullut tanssimaan vaan kaikki muut istuivat pöydässä tuijottaen puhelintaan. Nyt aamulla kun katsoin niin kolme heistä on päivittänyt facebookiin "Ihana ilta med *liitä tähän nimiä* <3<3
Tekisi mieli heittää kaikki älypuhelimet järveen.
Kommentit (26)
Mä näissä tilanteissa kommentoin tyyliin 'onpa kiva nähdä teitä näin puhelu välityksellä ', tai esim. Laitan kaikille tekstarin 'mitä kuuluu?)' :) loppuu pian se näpräys
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:56"]
Mä näissä tilanteissa kommentoin tyyliin 'onpa kiva nähdä teitä näin puhelu välityksellä ', tai esim. Laitan kaikille tekstarin 'mitä kuuluu?)' :) loppuu pian se näpräys
[/quote]
Tää on loistava!
Törmäsin tähän vasta. Olin mieheni kanssa ravintolassa syömässä. Viereiseen pöytään tuli kaksi nuorta (n20v. ) naista. He eivät puhuneet mitään vaan hinkkasivat koko tunnin niitä puhelimiaan, söivät ja lähtivät. Olin jotenkin pöyristynyt. Ja, joo tiedän olevani kyylä:D
Mun suosikki on kun kaksi nuorta naista kävi erikseen tyhjällä tanssilattialla (alkuillasta) ottamassa kaveriselfien ja läksi heti takaisin pöytään. Voin kuvitella että sekin kuva on jaettu tyyliin "villisti bailaamassa mun bestiksen kanssa <3 <3 <3"
Ja ennen ei saanut ravintolassa kuvata laisinkaan. Nykyään siellä käydään vain kuvaamassa, ei oikeasti bilettämässä...
Olen baarimikko eräässä Helsingin keskustan baarissa. Välillä hämmästelen, kuinka ihmiset saattavat viettää hyvinkin pitkän ajan älypuhelimessaan kiinni, siis silloin kun on seuraakin. Yksin olevilla ihmisillä ymmärrän. Mielestäni se on hyvin epäkunnioittavaa seuralaista kohtaan.