Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenkien keräilu - mikä idea?

Vierailija
15.08.2015 |

Olen miettinyt, miksi jotkut ostavat kymmeniä ja satoja pareja kenkiä ja käyttävät niihin huimia summia rahaa? Ihminen voi kuitenkin käyttää kerralla maksimissaan yhtä kenkäparia, joten mikä idea on kymmenissä ja kymmenissä kenkäpareissa, joita ei ehkä käytetä kuin pari kertaa? Kenkien säilöminen vie tilaa ja kauniita kenkiä voi katsoa ilmaiseksikin. Eikö pari kolme erilaista kenkäparia per kausi ole riittävästi? Asiallista keskustelua, ei möyhäämistä kiitos.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkäfetissi. Tämä opetettiin jo Rooman sheriffissä.

Vierailija
2/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Tykkään vaan niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea on nautinnon saamisessa. Eikä nautinnon saamisessa, kuten muissakaan tunteissa, ole välttämättä mitään järkevää tai käytännöllistä.

Itse olen hattuhullu. Rakastan hattuja ja voih, kun saisin niitä luomuksia itselleni joita esitellään aina Ascotin laukkakilpailuissa. Minulla on yksi yhtä näyttävä hattu ja, koska jostain syystä olen suomalainen häpeilevä henkilö, pidän sitä yksin ollessani kotona koska en kehtaa laittaa sitä julkisesti tai edes perheeni nähden.

Ei sen hatun ostamisessa ollut mitään järkeä. Se vain oli niin ihana. Sen katsominen tuottaa yhtä ison nautinnon minulle kuin loistava seksi, päässä pitäminen on jotain vielä upeampaa. Voisikin kysyä, miksi seksiä harrastetaan muulloinkin kuin lapsia tehdessä? Eihän siinäkään ole järkeä, muuta kuin hyvän olon saaminen. No, miehille on ihan terveellistä saada paineet purettua mutta voisihan senkin tehdä nopeasti omalla kädellä.

Niin, se hattu on olemassa vain minua itseäni varten. Koska saan siitä nautintoa.

Vierailija
4/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan kenkäaddikti mikäli jalkani olisivat kapeat ja 'kaikki' kengät kävisivät minulle. Nyt yksi pari kymmenestä tuntuu hyvältä jalassa joten ei tule paljon keräiltyä.

Vierailija
5/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan ihmisillä useita paitojakin, vaikka yhtä yleensä käytetään vain yhtä kerrallaan..

Vierailija
6/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 15:14"]onhan ihmisillä useita paitojakin, vaikka yhtä yleensä käytetään vain yhtä kerrallaan..
[/quote]

Sama juttu kun kengissä, miksi niitä pitää olla satoja? Muutama riittää..

Vierailija
7/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset pitävät eri asioista, mitä uutta siinä on?

Monet keräävät jotain. Jos eivät tavaraa, vaikka sitten rahaa. Jotkut haluavat että heillä on useita kenkiä ja paitoja joilla vaihdella ulkonäköään.

Vierailija
8/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 15:17"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 15:14"]onhan ihmisillä useita paitojakin, vaikka yhtä yleensä käytetään vain yhtä kerrallaan.. [/quote] Sama juttu kun kengissä, miksi niitä pitää olla satoja? Muutama riittää..

[/quote]

sulle varmaan riittää muutama kirjakin. kun on yhden lukenut, ei tarvi muita..

Vierailija
9/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka ymmärtää vain omia toimintatapojaan on kyllä rasittavia. Aina täytyy ihmetellä muiden tekoja ja tekemättä jättämisiä kun ei yhtään voi yrittää käsittää erilaisuutta.

Vierailija
10/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano jokin, jonka keräilyssä on jotain hakemaasi ideaa? keräily on harrastus ja tuottaa iloa.

Vierailija
11/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitä voi keräillä siinä missä mitä tahansa muutakin jos kerta kengistä sattuu pitämään?

Huoh, onpa taas tyhmä kysymys.

Me kerätään miehen kanssa tiettyä kenkää ja meillä on pareja yhteensä vajaa sata. Mukana on joitain todella arvokkaita ja harvinaisia yksilöitä. Pidetään kengistä hyvää huolta ja ne on meillä kaikki esillä, jolloin ne on myös kiva sisustuselementti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme