Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ns. ruma nainen ei saisi kommentoida mitään sinkkuuteen liittyen?

Vierailija
12.03.2022 |

Itsehän olen ollut aitiopaikalla näissä asioissa ja kokenut sinkkuutta lähes koko aikuisikäni. Uskottavuuteni menee, kun käy ilmi, etten ole itse saanut miestä vuosikausiin. Miksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä edes enää, olenko edes ruma vai en. Mutta jos en olisi ruma, olisin takuuvarmasti naimisissa komean ja fiksun sekä hyväluontoisen miehen kanssa.

Vierailija
2/6 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa rumat kommentoida minun mielestä, se vaan yleensä tuppaa laukaisemaan näitten kiusaajien valitusaallon, jotka mielellään siis kiusaa mm rumia. Rumuus ei minun mielestä pitäisi olla tekosyy millekään, koska arvioin ihmistä ihmisenä enkä näön mukaan. Tokihan tämmöisiä, ei pinnallisia ihmisiä, ei ole paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ihmiset on jotenkin sympaattisia ja tunnen jonkunlaista sääliä rumia ihmisiä kohtaan. Olisihan se mukava jos kaikki olisivat kauniita eikä joutuisi kiusatuiksi. Vielä kun yleensä homma on niin että tätä ulkonäköään kukaan ei ole voinut valita, mutta muunmuassa käyttäytymisen on voinut valita. Hymyhuulet ja hyväluonne kaunistaa ihmisen, myös rumankin. Suosittelen!

Vierailija
4/6 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäkö tunnu paljon liittyvän suhteisiin. Monella "rumalla" on suhde, monella kauniilla ei.

Vierailija
5/6 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumassa repussa voi olla hyvät eväät. Sisältö ratkasee.

Vierailija
6/6 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumassa repussa voi olla hyvät eväät. Sisältö ratkasee.

Tämä oli mukava kuulla :) Ja jotakin positiivista sanottavaa rumien lohdutukseksi. Kyllä ne hyvät eväät on se minkälaisen naisen sitä mies haluaisi, sillä mitä hyötyä on pelkästä ulkonäöstä kun pitäisi esim lapsia kasvattaa tai tulla hyvin toimeen kumppanin kanssa. Ei siinä pelkkä ulkonäkö auta, mutta tämä on myös harmituksen paikka. Sillä liian suuri osa ihmisistä panostaa justiinsa tuohon ulkonäköön muitten asioitten kustannuksella ja tämä kertoo myös ihmisten ja ihmiskunnan henkisestä tilasta. Ei sitä voi hurrata....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi