Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua närästää!

Vierailija
12.03.2022 |

Mikään ei tunnu helpottavan. Kerro paras vinkkisi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista Acidal ja Gaviscon yhdessä käytettyinä. Ovat molemmat mietoja käsikauppalääkkeitä, mutta auttavat hyvin. Acidal on se voimakkaampi, joten sitä ensin riittävä määrä (sekään ei tuhoa vatsahappoja liikaa, eli ruoansulatus säilyy kunnossa) ja Gavisconia purutabletteina siihen tarvittaessa päälle.

Sitten kun pahin on ohi, voit ottaa vain Gavisconia heti jos tunnet pientäkin oiretta, niin ei pääse enää menemään pahaksi

Itselläni helpotti kroonistunut närästys näillä kahdella täysin, enkä enää tarvitse mitään lääkkeitä.

Vierailija
2/8 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin kommentoinut lisää, että tietysti: jos syöt paljon hapokasta ja/tai rasvaista ruokaa, juot paljon kahvia tai limuja, niin niiden pois jättäminen hetkeksi ihan totaalisesti auttaa myös. Vatsa toipuu sitten vähitellen, jolloin voit taas ottaa noitain maltilla mukaan ruokavalioon.

Itse söin kofeiinitabletteja (yksi tabletti vastaa yhtä kupillista), kun vielä kofeiinia tarvitsin.

Ja myös tietysti: kaikki vatsaa ärsyttävät särkylääkkeet ehdottomasti pois, muitakin vaihtoehtoja on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörpi Silico-geeliä! Se auttaa nopeasti, saatavilla ihan Prismasta tmv. Maksaa reilun kympin, apteekeissa tuplasti tuon.

Vierailija
4/8 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt vanhaa konstia illalla lasilliseen vettä 1 teelusikka tavallista keittiö ruokasoodaa.

Itsellä auttanut aina ku tarve ollut eli närästänyt.

Vierailija
5/8 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontikonsti-pika-apu närästyksen: ruokalusikallinen soodaa lasilliseen vettä. Sen jälkeen tulee röyhtäys, kun hapot neutraloituvat ja olo helpottuu.

Älä ota leivinjauhetta! 😆 Itse kerran tein sen virheen

Vierailija
6/8 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha tyhjäksi paastolla. Kun maha huutaa ruokaa syö pieniä annosmääriä.

Vierailija
7/8 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun olisi pitänyt katsoa dokumentti prosessoidusta ruuasta. Tuli uusintana aamulla.

Lyhyesti prosessoitu ruoka mm närästäää. Eli ruokavalio kuntoon aluksi.

Vierailija
8/8 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sydänperäiset vaivatkin tuntuu siltä kuin närästäisi voimakkaasti. Mikäli ei samarini auta niin sitten ehkä päivystykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä