Jos 18-vuotias tulee vahingossa raskaasi, niin
onko sen ikäinen mielestäsi tarpeeksi kypsä päättämään pitääkö lapsen vai ei?
Kommentit (8)
Tottakai täysi-ikäinen määrää itse kohdustaan.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 12:40"]
[/quote]
"päättää olla pitämättä lasta" on niin kaunistellusti sanottu että päättää tappaa lapsensa.
no voi jumalauta! Ei sitä vanhemmat päätä 15-vuotiaankaan puolesta. Mä tulin 17-vuotiaana raskaaksi ja enkä todellakaan edes harkinnut keskeyttämistä. Ja hyvä niin. En ole katunut, elämä luistaa hyvin.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 12:40"]
[/quote]
"päättää olla pitämättä lasta" on niin kaunistellusti sanottu että päättää tappaa lapsensa.
[/quote]
Kerro miten olemattoman lapsen voi tappaa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 12:40"] onko sen ikäinen mielestäsi tarpeeksi kypsä päättämään pitääkö lapsen vai ei? [/quote] "päättää olla pitämättä lasta" on niin kaunistellusti sanottu että päättää tappaa lapsensa. [/quote] Kerro miten olemattoman lapsen voi tappaa.
[/quote]Jep. Sehän on pelkkä sikiö, ei suinkaan mikään lapsi tai edes vauva.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 12:40"] onko sen ikäinen mielestäsi tarpeeksi kypsä päättämään pitääkö lapsen vai ei? [/quote] "päättää olla pitämättä lasta" on niin kaunistellusti sanottu että päättää tappaa lapsensa. [/quote] Kerro miten olemattoman lapsen voi tappaa.
[/quote]
Olematon? Onko joku olematon jos sen näkee vain ultraäänellä? Oletko sinä olematon jos en näe sinua mutta tiedän että olet seinän takana? Jos tungen sinun puolelle ilmastointireijästä tehosekoittimen jolla vatkaan sinun muusiksi niin en oikeasti tapa sinua?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 12:40"]
[/quote]
Ihan tosissasko kyseenalaistat täysi-ikäisen oikeuden tehdä omia päätöksiä? Oletko sä se lapsiinsa takertuva hirvioömutsi joka on tehnyt kaikkensa jotta lapsi vielä 30-vuotiaana roikkuisi äidin esiliinan nauhoissa koska äiti haluaa hoivata lasta muun elämän puutteessa? Kuka sen asian sitten päättää ellei 18-vuotias itse?
Newsflash:Ihan on 18v täysivaltainen päättämään itse mitä asialle tekee. Vastaa itse seurauksista, päätti sitten kummin tahansa.
Tää pippeli meni ihan vahingossa tähän pimppiin.