Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa mukava baari-ilta (avautuminen)

Vierailija
15.08.2015 |

Olen ollut eron jälkeen pitkään masentunut ja yksinäinen. Eräs ystäväni TIETÄÄ tämän ja pyysikin minua kanssaan illanviettoon tänään. Tarkoitus oli kiertää muutama mukava baari ja jutella mukavia.

No alkuilta meni mukavasti, mutta baariin päästyämme ystäväni alkoi tilailemaan todella vahvoja juomia. Itse join vain siideriä/lonkeroa, enkä pysynyt millään tahdissa. (enkä edes halunnut)

No, koko ilta meni siinä että ystäväni jutteli miehille, joita ei olisi voinut vähempää kiinnostaa minun seurani. Koitin mennä keskusteluun mukaan pari kertaa, mutta miehet olivat selvästi kinnostuneita ystävästäni, joten voitte kuvitella millaisella innolla minut otettiin keskusteluun mukaan. 

Loppuillasta ystäväni katosi jonnekin ja istuin tunnin yksin baarin nurkassa. Lopulta oli pakko lähteä bussiin ja löysin ystäväni terassilta imuttelemasta jonkun miehen kanssa. 

Voi vitura nyt oikeasti. :( Tuli todella paha mieli ja nyt lähinnä mietin huomasiko ystäväni edes kun jouduin lähtemään.

Olen ollut jo kauan masentunut ja suuri syy masennukseeni on se, että ihmiset kohtelevat minua NÄIN. Kuin tylsää paskaa jonka voi dumpata sivuun kun siltä tuntuu.

Anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet, olen humalassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tökerösti toimittu ystävältäsi. Tsemppiä masennuksen kanssa jaksamiseen <3

Vierailija
2/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaksin lähdetään baariin, niin silloin EI kadota miesten matkaan! Eri juttu porukassa. :( Todella tökeröä käytöstä, oli miten kännissä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt ota niin henkilökohtaisesti. Ystävälläsikin voi olla jonkinnäköisiä itsetunto-ongelmia, eikä hän halunnut heittää tilaisuuksia hukkaan kun kerran näytti olevan menekkiä. 

Tietysti jos hänellä on aina, niin voi miettiä miten huono olo hänellä on kun pitää itsetuntoaan joka kerta pönkittää. Tai sitten vaan pelkää että juuri se oikea menee sivu suun jos vain ilmoittaa että sori, olen nyt kaverin kanssa vaan.

Ja hänkin oli ehkä humalassa.

Voihan hän ehkä aidosti välittää, vaikkei voikaan pistää omaa elämäänsä sivuun.

Tsemppiä kuitenkin, jotta pääsisit yli!

Vierailija
4/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 02:06"]

No älä nyt ota niin henkilökohtaisesti. Ystävälläsikin voi olla jonkinnäköisiä itsetunto-ongelmia, eikä hän halunnut heittää tilaisuuksia hukkaan kun kerran näytti olevan menekkiä. 

Tietysti jos hänellä on aina, niin voi miettiä miten huono olo hänellä on kun pitää itsetuntoaan joka kerta pönkittää. Tai sitten vaan pelkää että juuri se oikea menee sivu suun jos vain ilmoittaa että sori, olen nyt kaverin kanssa vaan.

Ja hänkin oli ehkä humalassa.

Voihan hän ehkä aidosti välittää, vaikkei voikaan pistää omaa elämäänsä sivuun.

Tsemppiä kuitenkin, jotta pääsisit yli!

[/quote]

Miksi sinne baarin pitää lähteä kaverin kanssa, jos kummiskin pitää ilmoittamatta kadota jonnekin?

Vierailija
5/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin mennään etsimään miehiä, eikä pitämään hauskaa kavereiden kanssa. Jos haluat jutella kaverisi kanssa koko illan niin olisitte pysyneet kotona.

Vierailija
6/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit epäsosiaalinen ja tylsä. :( Sorry.

Vierailija
7/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen kaveri ja voit uskoa että enää harvoin tulee mentyä sen kanssa baariin kahdestaan. Silloin harvoin kun menemme yhdessä niin otan jo valmiiksi sen asenteen että juon vain vähän ja lähden yksin pois kun kaveri on hävinnyt johonkin.

Vierailija
8/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 02:15"]

Baariin mennään etsimään miehiä, eikä pitämään hauskaa kavereiden kanssa. Jos haluat jutella kaverisi kanssa koko illan niin olisitte pysyneet kotona.

[/quote]

On olemassa muunkinlaisia baareja kuin niitä lihatiskejä missä kompuroidaan 20 cm koroilla minari päällä ja miehet muistuttavat bile-Daneja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi