Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on naisen tekemä aloite?

Vierailija
14.08.2015 |

Miten te naiset teette aloitteen? Kiinnostaisi vaan tietää, että osaisin tunnistaa tilanteet oikein. En aio ikinä seurustella jne, mutta olisi hyvä osata suhtautua tilanteisiin oikein. Minua on pyydetty syömään, minulle on tultu juttelemaan ja kyselty kaikkea, sekä minulle on suoraan kerrottu halusta tutustua paremmin. Noista viimeinen on varma aloite, koska se oli niin suoraan ilmoitettu. En ainakaan minä osaa lukea sellaisia hienovaraisia lähestymisiä, eikä varmaan kovin moni tavallinen mies, koska naiset harvemmin lähestyy miehiä. Tai sitten lähestyvät jatkuvasti, mutta tekevät sen niin huomaamattomasti ettei me miehet tajuta sitä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo sinulle sattuneet ovat naisten tekemiä aloitteita: syömään kutsumiset jne. En ymmärrä miten et ymmärrä :)

Vierailija
2/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:18"]

Kaikki nuo sinulle sattuneet ovat naisten tekemiä aloitteita: syömään kutsumiset jne. En ymmärrä miten et ymmärrä :)

[/quote]Jep. Jos nainen on sut syömään kutsunut...Tsiisus, mitä et ymmärrä ap ? Jos itse pyytäisit sitä syömään niin kai se jotain tarkottaisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset tee aloitteita

Vierailija
4/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En ymmärrä siksi, koska olen joskus aiemmin kysynyt tätä samaa ja minulle kerrottiin ettei nuo ole mitään aloitteita. Minä en ymmärrä tässä maailmassa montaa muutakaan asiaa. Kummallista on se, että kaksi noista oli minulle täysin tuntemattomia ja todella kauniita naisia vaikka itse en ole kovinkaan kummallisen näköinen, joten en ehkä siksikään oikein usko, että ne olivat mitään aloitteita. 

- Aloittaja

Vierailija
5/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:22"]

Ei naiset tee aloitteita

[/quote]

Sekin epäilyttää. Ehkä kyseessä oli jotain avaruuden muukalaisia jotka luulivat minulla olevan jotain tärkeitä tietoja...

- Aloittaja

Vierailija
6/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:23"]

[/quote]

En ymmärrä siksi, koska olen joskus aiemmin kysynyt tätä samaa ja minulle kerrottiin ettei nuo ole mitään aloitteita. Minä en ymmärrä tässä maailmassa montaa muutakaan asiaa. Kummallista on se, että kaksi noista oli minulle täysin tuntemattomia ja todella kauniita naisia vaikka itse en ole kovinkaan kummallisen näköinen, joten en ehkä siksikään oikein usko, että ne olivat mitään aloitteita. 

- Aloittaja

[/quote]

Ehkä sun kandeis seuraavalla kerralla suostua, että oppisit vähän elämää ja tuntemaan naisia.

Vierailija
7/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et aio seurustella? Et sitten kyllä saa seksiäkään saada niin, että pikkuisenkaan kuvittelet ja annat siis ymmärtää, että siihen asti seurustelet.

Vierailija
8/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko sitten mies jos teen (ainakin joskus) alotteen? Olen myös tarjonnut miehille juoman baarissa, hui!

Vierailija
9/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu yksilöstä. Kaikkia ei ole veistetty samasta puusta. Jos minä teen aloitteen, kohde kyllä tietää, mitä haluan. Pidän mielelläni ohjat omissa käsissäni muutenkin. Haluan olla aktiivisempi osapuoli. Toimin niin kuin miehetkin. Itselleni naiset ovat tehneet myös ihan selviä aloitteita, mutta se on ehkä eri juttu, kun ei puhuta heteroista. Ovat tulleet juttelemaan baarissa ja sitten, jos juttu on luistanut, ottaneet kädestä, suudelleet tai sanoneet, että olen hyvän näköinen/kiehtova/yms.

Vierailija
10/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle iskeminen on vuorovaikutusta. Kumpikaan ei tee aloitetta, vaan vuorotellen tehdään pieniä asioita, joista sitten edetään. Kyse on kemiasta ja yhteisymmärryksestä.

Vierailija
11/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:23"]

[/quote]

- Aloittaja

[/quote]

Ehkä sun kandeis seuraavalla kerralla suostua, että oppisit vähän elämää ja tuntemaan naisia.

[/quote]

Miksi ihmeessä jos minua ei kiinnosta mitkään treffit, seurustelu, seksi jne? Sittenhän olisin vain törkeä sika jos menisin antamaan jollekin naiselle turhaa toivoa.

- Aloittaja

Vierailija
12/35 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:28"]

Miksi et aio seurustella? Et sitten kyllä saa seksiäkään saada niin, että pikkuisenkaan kuvittelet ja annat siis ymmärtää, että siihen asti seurustelet.

[/quote]

Ei vaan kiinnosta moiset asiat. En ole kiinnostunut seksistäkään sinällään. Toki haluan välillä seksiä ja näin poispäin, mutta ei minua kiinnosta harrastaa sitä kenenkään kanssa. Yrittäkää nyt siitä sitten ymmärtää :D

- Aloittaja

Vierailija
13/35 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijat ei tee aloitteita

Vierailija
14/35 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä sitten on onko aloite vai ei, jos sua ei kerran edes lähtökohtaisesti kiinnosta?

Vierailija
15/35 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis ap mies ja jonkinlainen aseksuaali, vai? Kiinnostavaa minusta.

Vierailija
16/35 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:11"]

Mitä väliä sillä sitten on onko aloite vai ei, jos sua ei kerran edes lähtökohtaisesti kiinnosta?

[/quote]

Sen takia kiinnostaa, että osaa toimia jokseenkin oikein jos joku tulee juttusille, eikä sitten tule oltua liian töykeä tai sitten anna turhaa toivoa sille naiselle.

- Aloittaja

Vierailija
17/35 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:13"]

[/quote]

Olen miespuolinen, mutta en pidä itseäni aseksuaalina. Minun tekee välillä mieli seksiä (panettaa), mutta en halua harrastaa sitä kenenkään kanssa.

- Aloittaja

Vierailija
18/35 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:17"]

[/quote]

Olen miespuolinen, mutta en pidä itseäni aseksuaalina. Minun tekee välillä mieli seksiä (panettaa), mutta en halua harrastaa sitä kenenkään kanssa.

- Aloittaja

[/quote]

Etkö halua rakkaussuhdetta? Et kärsi tilanteesta? Minä halusin rakkaussuhteen mutta en seksipartneria niin oli aika vaikea löytää kumppania. Kärsin koska se kaikki kävi todella paljon itsetunnolleni. Yllättäen 4-kymppisenä seksipartnerihalut löytyivät. Hitaasti, mutta kuitenkin. (Oon nyt siis vähän päälle 40). 

Vierailija
19/35 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:14"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:11"]

[/quote]

Sen takia kiinnostaa, että osaa toimia jokseenkin oikein jos joku tulee juttusille, eikä sitten tule oltua liian töykeä tai sitten anna turhaa toivoa sille naiselle.

- Aloittaja

[/quote]

No miten sun käytös eroaa kun joku tulee vain ystävällisesti juttelemaan vs iskemään? Ja missä näitä iskemisiä tapahtuu? Alatko sä iskijälle huutamaan että vittu painu vittuun horo ja ei-iskijälle olet ystävällinen ja mukava ihminen? 

Vierailija
20/35 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:20"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:17"]

[/quote]

- Aloittaja

[/quote]

Etkö halua rakkaussuhdetta? Et kärsi tilanteesta? Minä halusin rakkaussuhteen mutta en seksipartneria niin oli aika vaikea löytää kumppania. Kärsin koska se kaikki kävi todella paljon itsetunnolleni. Yllättäen 4-kymppisenä seksipartnerihalut löytyivät. Hitaasti, mutta kuitenkin. (Oon nyt siis vähän päälle 40). 

[/quote]

En halua, enkä kärsi. En millään jaksaisi sitä draamaa ja muuta hämminkiä mitä naisten kanssa "parhaillaan" saa aikaan. En myöskään halua lapsia ja haluan käyttää aikani siten kuin itse haluan muita ajattelematta.

- Aloittaja