Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä junamatkalle?

30.09.2006 |

Olisiko jollain neuvoja kuinka junamatkasta selviäsi 10 kuukauden ikäisen kanssa? Onko perhehytti kovin ahdas jos on täynnä? Kannattaako vaunuja ottaa lainkaan mukaan " riesaksi" , jos on reppu? Lisäksi olisi vielä nopea junanvaihto ja pätkä tavallisella pikajunalla ilman lapsiystävällisyyksiä..Miten syöttäminen (kiinteän) onnistuu junassa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain kertoja menin junalla vauvan kanssa. Silloin sain vinkin että kannattaa ottaa inva-paikka intercitystä(se on ensisijaisesti tietysti pyörätuolimatkustajille, mutta siinä voi olla jos on vapaana). Oli tosi kätevä, sillä vaunut saa istuimen eteen parkkiin jos vauva vaikka nukkuu siinä. Soseiden syöttäminen onnistuu myös vaunuissa, mitään syöttötuoleja ei ainakaan silloin ollut kun kysyin ravintolavaunusta. Nyt taaperon kanssa ollaan menty pari kertaa. Ekalla kerralla oli rattaat mukana. Mielestäni se oli hiukan hankalaa kun rattaat piti parkkeerata eteiseen kun menimme leikkivaunuun matkustamaan. Toisella kerralla mulla oli vain kantoliina kun emme perillä tarvinneet rattaita, ja se oli kyllä tosi helppoa kun ei tarvinnut huolehtia rattaista, tosin matkatavaratkin kulkivat meillä repussa eikä vaunujen alaritilällä.

Jos matkustat pienin tavaroin niin varmasti on helpointa ilman rattaita. Toisaalta ei rattaidenkaan kanssa mitenkään ylivoimaista ole ja meneehän ne matkatavarat sitten siellä kyydissä.

Vierailija
2/2 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ic:ssä on ainakin uudistettu se invapaikka homma. Viime viikolla siinä ainakin oli vaunujenkin kuva ja mielestäni yksi penkkirivi poistettu tilan lisäämiseksi.

Samassa vaunussahan on leikkiosasto, perhehytti, isompi matkatavarasäilö eteisessä sekä ISO vessa, jossa vauvanhoitopöytä.

Itse olen ottanut tuon vaunupaikan aina kun on tilaa. Siihen olen kyllä uskaltanut vaunut jättää.

Perhehytistä tykkäsin pojan ollessa pienempi (ehkä menisi vieläkin ihan ok, poju myös 10kk) siinä vain on ne vaunujen sijoittelu ongelmat.

Meillä kun on aina enempi tavaraa.

Pikajunassa olemme olleet " leikkivaunussa" jota tosin ei joka junassa ole.

Syöttämistä ei ole vielä tapahtunut kuin maidon muodossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla