Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirsi Salo ja Antti Leponiemi

Vierailija
14.08.2015 |

Vaikuttaisi kyllä vahvasti, että nämä ovat enemmän kuin työkavereita! Minkä ikäinen tuo Antti muuten on ja onko hän varattu?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/15 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi Salohan on lehdessä julistanut, että tantrisessa seksissä intiimiä kanssakäymistä harrastetaan kaikkien sellaisten kanssa, joihin vetoa tunnetaan. Olen kerran osunut tämän parin näkemään ruokakaupassa ja ... miten sen nyt kauniisti sanoisi? Kivaa oli ollut, kiire oli tullut enkä tiedä, olivatko ihan tavan alkoholista sekaisinkaan..

Vierailija
4/15 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi Salo on mennyt sekaisin. Ennen on ollut ihan fiksu nainen ja nyt on ihme hippi. Sääli lapsia.

Vierailija
5/15 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen tämä Kirsi. Miten on mammat, haukutaanko?

Vierailija
6/15 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olen istunut hänen vieressään kampaamossa (oivalsin vasta myöhemmin). Vilkaisin viereistä juuri hiustenpesusta tullutta naista ja totesin, että olenpahan ainakin paremman näköinen kuin tuo. Näytti varsin noitamaiselta.

Vierailija
7/15 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 15:48"]

Heh, olen istunut hänen vieressään kampaamossa (oivalsin vasta myöhemmin). Vilkaisin viereistä juuri hiustenpesusta tullutta naista ja totesin, että olenpahan ainakin paremman näköinen kuin tuo. Näytti varsin noitamaiselta.

[/quote]

En iloitsisi turhaan, sillä sisäinen rumuutesi pilaakin sitten kaiken muun.

Vierailija
8/15 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kauheesti välii?

Vierailija
9/15 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 15:38"]Kirsi Salo on mennyt sekaisin. Ennen on ollut ihan fiksu nainen ja nyt on ihme hippi. Sääli lapsia.
[/quote] Heikoin lenkki sarjassa ei kovinkaan mukavan oloinen, tiedän kyllä että se kuului sarjan konseptiin. Koulutukseltaan KTM ja nykyään tosiaan hyvinvointivalmentaja ja vetää tantrakursseja. Toisaalta noissa hyvinvointi m- ja henkisyysjutuissa liikkuu isot rahat. Pirkko Jalovaara (saarnaaja) on myös ekonomi ja tienannut hyvin demonienkarkotuksella.

Vierailija
10/15 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me Naisten keskustelupalstalla joku vihjaa, että Kirsi olisi iskenyt varatun ukon hänestä ja Antista kertovan jutun yhteydessä.... Näinköhön tuo Antti on/oli siis parisuhteessa? Minustakin heidän elekielensä vaikuttaa kyllä että kyseessä on vähän muukin kuin työtoveruus.

Vierailija
11/15 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho!

Vierailija
12/15 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsi Salohan on lehdessä julistanut, että tantrisessa seksissä intiimiä kanssakäymistä harrastetaan kaikkien sellaisten kanssa, joihin vetoa tunnetaan. Olen kerran osunut tämän parin näkemään ruokakaupassa ja ... miten sen nyt kauniisti sanoisi? Kivaa oli ollut, kiire oli tullut enkä tiedä, olivatko ihan tavan alkoholista sekaisinkaan..

Ot mutta Merja Kyllönen sanoi että tantralla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa.

Vierailija
13/15 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koho!

Vierailija
14/15 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 15:38"]Kirsi Salo on mennyt sekaisin. Ennen on ollut ihan fiksu nainen ja nyt on ihme hippi. Sääli lapsia.

Heikoin lenkki sarjassa ei kovinkaan mukavan oloinen, tiedän kyllä että se kuului sarjan konseptiin. Koulutukseltaan KTM ja nykyään tosiaan hyvinvointivalmentaja ja vetää tantrakursseja. Toisaalta noissa hyvinvointi m- ja henkisyysjutuissa liikkuu isot rahat. Pirkko Jalovaara (saarnaaja) on myös ekonomi ja tienannut hyvin demonienkarkotuksella.

Minulla kanssa jäi Salosta epämiellyttävä kuva katsottuani heikointa lenkkiä.Ymmärrän kyllä että se kuului formaattiin. Katsoin myös nuorena erästä brittisarjaa jossa oli todella inhottava hahmo. Vuosia myöhemmin vaihdoin sattumalta kanavaa ja kyseinen näyttelijä näytteli eri sarjassa/elokuvassa ja en edes muistanut missä olin näyttelijän aikaisemmin nähnyt vaan ajattelin että tuo tyyppi on kusipää, jotenkin jäänyt vahvasti negatiivinen kuva näyttelijästä alitajuntaan kun veti sen pahiksen roolin tosi hyvin.

Vierailija
15/15 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikoin lenkki sarjassa ei kovinkaan mukavan oloinen, tiedän kyllä että se kuului sarjan konseptiin. Koulutukseltaan KTM ja nykyään tosiaan hyvinvointivalmentaja ja vetää tantrakursseja. Toisaalta noissa hyvinvointi m- ja henkisyysjutuissa liikkuu isot rahat. Pirkko Jalovaara (saarnaaja) on myös ekonomi ja tienannut hyvin demonienkarkotuksella.

Minulla kanssa jäi Salosta epämiellyttävä kuva katsottuani heikointa lenkkiä.Ymmärrän kyllä että se kuului formaattiin. Katsoin myös nuorena erästä brittisarjaa jossa oli todella inhottava hahmo. Vuosia myöhemmin vaihdoin sattumalta kanavaa ja kyseinen näyttelijä näytteli eri sarjassa/elokuvassa ja en edes muistanut missä olin näyttelijän aikaisemmin nähnyt vaan ajattelin että tuo tyyppi on kusipää, jotenkin jäänyt vahvasti negatiivinen kuva näyttelijästä alitajuntaan kun veti sen pahiksen roolin tosi hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi