Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ekaluokkalaisesi jännittää koulussa? Mistä.asiasta ei pidä?

Vierailija
14.08.2015 |

Meidän lapsi ei pidä välitunneista. Koska välituntipaikka on vähän kauempana koulusta, lapsi jännittää, että osaako mennä oikeaan aikaan takaisin luokkaan vai jääkö yksin ulos.

Muuten tykkää kyllä olla koulussa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää, kun on iso koulu, paljon oppilaita ja isompia oppilaita, jotka käyttäytyvät huonosti.

Vierailija
2/5 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HaitariJuustoPainokone

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää että leikkivätkö muut lapset hänen kanssaan. Lapset kun osaavat jo tuossa iässä syrjiä ja olla ilkeitä toisilleen.

Vierailija
4/5 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jännitä mitään vaan on superiloinen ja innoissaan koulusta, kuin aurinko! Tämä lapsi on lellivauva joka ollut turvallisesti äidin helmoissa kotihoidossa. Paljon sain aikoinaan kuulla kauhisteluja... Että se siitä päiväkotihoidon erinomaisuudesta...

Vierailija
5/5 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttöni on kummina ekaluokkalaiselle ja on ottanut roolinsa tosissaan, kun tyttö on kuulemma ujo ja ei tunne ketään eskarista. Viettänyt nyt ekat päivät sen pikkutytön kanssa ja ovat katselleet paikkoja ja tyttöni on kysynyt tuon kummilapsensa puolesta, että voiko tulla leikkimään. Kauhean holhoava asenne ja ottanut roolinsa tosissaan. On itse viidennellä luokalla ja ope aina kehunut siitä, että on sellainen rakentava voima, jonka vastuulle voi laittaa mm. uudet oppilaat. Hiljainen ja kiltti, mutta ajattelevainen ja empaattinen.

Tietenkään isompi lapsi ei voi loputtomiin auttaa, mutta tuolla koulussa monet kummit on erinomaisia näin ekoina päivinä. Omanikin kuulemma meni itse etsimään tuon kummitettavansa. Sanoi tänään, että on reipastunut, kun kuulemma oli itse tullut jo etsimään häntä. Tavoitehan tietysti on, että löytää ikäistään seuraa, mutta näin alussa vanhemmasta ja mukavasta oppilaasta on apua ja rohkaisua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä