Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, tykkäätkö tisseistä?

Vierailija
12.03.2022 |

Millaisista?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen tissimies tykkää kaikenlaisista.

Vierailija
2/71 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret hieman roikkuvat tiimalasivartalossa ovat upeat. D on vielä pieni. Mielipidettä siis kysyttiin. Pienirintaiset eivät sytytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisesti. Aika yhdentekevät lihalöllykät, kunhan nyt eivät mitenkään graavin friikahtavaa ja häiritsevää mallia ole.

Sen sijaan perseet, niissä on sitä jotain.

Vierailija
4/71 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tisseistä kyllä ehdottomasti!

Vierailija
5/71 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissejä pitää olla parillinen määrä, niiden pitää sijaita vartalon etupuolella, navan ja kaulan välisellä alueella. Lisäksi olisi hyvä jos keskilinjan kummallakin puolella on yhtä monta tissiä.

Ja tissittömille sekä rintasyöpäleikkauksessa käyneille huomautetaan että kiihotun enemmän treenatuista, hoikasta pepusta/sääristä ja litteästä vatsasta.

Tuollaisessa vartalossa on kiihottavaa vaikka täysin laudassa rinnassa nöpöttäisi vain kaksi nänniä.

Vierailija
6/71 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisella on pienet rinnat ja pitkät nännit niin olen myyty. T:M42

Vierailija
7/71 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pienemmät tissit, sitä herkempi tunto niissä on!

Vierailija
8/71 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon perse kiinnostaa enemmän. Isot tissit yleensä näyttää hyvältä vain vaatteet päällä. Läskitissit voi pitää piilossa. Tissit on pikkupojille.

Vierailija
9/71 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä. Pienet tai keskikokoiset ja kiinteät.

Tissimies 51v

Vierailija
10/71 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tykkää olit sitten nainen tai mies? Jos olet nainen, niin millaiset tissit sinulla on?

Vierailija
11/71 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysymys on osoitettu vain miehille :(

12/71 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavan suurikokoiset riippuvat rinnat naisella kiinnostavat. Lisäksi jos olisi vielä suonikkaat ja raskausarpiset, niin minusta siinä on jotain todella upean feminiinistä ja kaunista!

Yritänkin tässä sinkkuna etsiä tuollaista hyvin rintavaa neitoa, iältään n. 36-44 -vuotiasta, joka sietäisi minua. Kohtelisin häntä kuin kuningatarta ja palvoisin maata tällaisen hyvin suuret riippurinnat omaavan jumalattaren alla.

Vierailija
13/71 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään isoista tisseistä. Sellaset jotka on melkein liian isot kiihottaa. Ihana ottaa käteen ja imeä nännejä. Ite oon 20 . Mut mun naiset on 40-50 - vuotiaita, kun vanhemmat isotissiset naiset kiinnostaa.

Vierailija
14/71 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa kävin kuumana upeaan isotissiseen nelikymppiseen saksan opettajaan. Nykyään sanottaisiin varmaan MILF. Hänen tunnit menivät aina täydessä erektiossa. Opettaja huomasi kiinnostukseni ja jotenkin tykkäsi siitä. Jossain vaiheessa sitten kerroin, että olen mielettömän ihastunut ja aloitin seksin vonkaamisen. Hän ei suuttunut, mutta sanoi ettei se käy. Yritin selittää, että olen 18 vuotta, joten se on ok. Mutta ei opettaja kuulemma silti voi mennä oppilaan kanssa sänkyyn. Kerroin että ainakin sitten aina runkatessa ajattelen sua ja sun ihania tissejä. Sanoin vielä että ajattele säkin mua, kun nussit miehes kanssa. Opettaja naurahti ja sanoi, että ehkä ajattelenkin. Se tuntui tosi kivalta.

Vierailija
15/71 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret rinnat ehdottamasti kiihottavat. Pienet eivät tunnu miltään.

Vierailija
16/71 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun karvattomat...

Vierailija
17/71 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään. Ihanteelliset on isot, hieman roikkuvat mutta silti täyteläiset.

Vierailija
18/71 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat on vauvojen ruokintaa varten.

Ei kiinnostele, toisin kuin kivemmat paikat.

Vierailija
19/71 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa normaali mies voisi sanoa, ettei rinnat kiinnosta. Silmät väkisin käväisee naisten (ihan kaikkien) rinnoilla jossain vaiheessa kun kohdataan...oli tilanne mikä tahansa.... Varmaan olen sinunkin vaimosi rinnat 'tsekkaillut'.  Ja tietty olen huomannut, miten muut miehet tekevät samoin - kyllä vaimoni tissit ja takapuoli silmäillään, kun jossain ollaan, eikä haittaa.... Naiset tietävät tämän, vaikka kuinka yrittäisivät sanoa ettei kiinnosta. Ei kai muutoin niitä avonaisia paitoja tai povea korostavia rintaliivejä kukaan käyttäisi.

Itse pidän keskikokoisista ja kuitenkin jotenkin runsaista rinnoista. Tuntuu niin hemmetin hyvälle kämmenellä se pehmeä iho ja nöpöttävät nännit. Ah.

Vierailija
20/71 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meh, rinnat ovat vähän kuin olkapää tai polvitaive. Ne vaan on, aiheuttamatta tuntemuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän