Rintaliivit ja selkäläski
Tiedostan että liivit painuu mun selkälihoihin niin että tyköistuvien vaatteiden läpi erottuu. Eikä ne tunnu epämukavalta. Kivan näköistähän se ei ole.
En pysty kuitenkaan löysempää ympärysmittaa käyttämään, silloin nousee liivien selkäosa lapojen päälle, olkaimet tippuvat eikä liivit tue mitään.
Mitä tehdä, ollako mukavuudenhaluinen ja jatkaa nykyisten liivien käyttöä vai etsiä jotain muita ratkaisuja? Kyttääkö ihmiset ylipäänsä tuollaisia asioita, toisten selkämakkaroita? Urheiluliivejä ei voi kaikkien vaatteiden kanssa käyttää ja bralette-malliset ei tue riittävästi.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen antanut mennä näin. Tiedostan, että olen huonossa lihaskunnossa ja jossain vaiheessa teen asialle jotain. Nyt vain ei jaksa kiinnostaa perheen, koulun ja työn lisäksi. Mä en ainakaan yleensä katsele toisten lihavuutta tai laihuutta joten en tiedä kuinka yleistä tämä on. Kokoni on 65I.
Joo, huono lihaskunto ja rasvaprosentti on mulla varmaan korkea. En itsekään huomioi tällaisia asioita, mutta monesti on täälläkin saanut lukea kuinka ”liian kireät liivit pureutuvat selkäläskeihin”. Kun ei ne ole mulla liian kireät, mutta jotta ne jotain tukisi on niiden vaan vähän puristuttava kropan ympärille. -ap
Vierailija kirjoitti:
Ratkaise asia laihduttamalla.
Varsinaisesti laihduttamista ei niinkään tarttisi, joku kuntokuuri olisi paikallaan kyllä. Sillä ehkä tuo höttö häviäisi kylkiluiden päältä ja selästä. -ap
Laita joku tiukka aluspaita liivien ja paidan väliin. Näitä myydään ihan alusvaateliikkeissäkin. Ei tarvii mikään spandex-korsetti välttämättä olla edes mutta semmoinen astetta tai paria napakampi toppi voi tehdä jo ihmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Laita joku tiukka aluspaita liivien ja paidan väliin. Näitä myydään ihan alusvaateliikkeissäkin. Ei tarvii mikään spandex-korsetti välttämättä olla edes mutta semmoinen astetta tai paria napakampi toppi voi tehdä jo ihmeitä.
Minulla onkin tuollainen ja sillittaa kyllä, kesällä ei vaan ole vaihtoehto kun hiostaa kerrokset. -ap
Kannattaa katsella liivejä, joissa on melko leveä takaosa. Eivät saa aikaiseksi samanlaista makkaraefektiä kuin ohuemmat takaosat. Katsopa kunnon liiviliikkeestä, saatat yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsella liivejä, joissa on melko leveä takaosa. Eivät saa aikaiseksi samanlaista makkaraefektiä kuin ohuemmat takaosat. Katsopa kunnon liiviliikkeestä, saatat yllättyä.
Liivini on kyllä ns kunnon liiviliikkeestä (lumingerie). Eri merkkejäkin on, ja melkein kaikissa 3 hakasta eli ihan kapoinen se ympärysnauha ei ole. Onko jotain suosituksia? -ap
Ostin pidentävät osat liiveihin. Usein liian kapeat ympärysmitoiltaan. Tämä auttoi ... paras sijoitus.
Jos sinulle ei niitä "selkäläskejä" tulisi, niin silloin olisi liian iso ympäryysmitta liiveissä, joten kyllä niitten pitää tullakkin. Liivien pitää olla sen verran napakan tuntuiset että ne myös tukee.
Jos on paljon rasvaa selässä niin sittenhän ne tosiaan painuu sinne selkämakkaroihin. Tuohon ei auta muu, kuin laihduttaminen eli siis rasvaprosentin aleneminen.
Vierailija kirjoitti:
Ostin pidentävät osat liiveihin. Usein liian kapeat ympärysmitoiltaan. Tämä auttoi ... paras sijoitus.
Ei ole liian pienet liivit, jos osontaa ympärystää niin muuttuvat epämukaviksi kun liikkuvat päällä. Ehkä mun pitää vaan vähät välittää mitä muut ajattelee. Kyllähän ihmiskehossa vähän läskiä on, ei kenenkään kroppa ole sileä ja iho täysin joustamaton kuin jollain barbinukella… -ap
Mä olen antanut mennä näin. Tiedostan, että olen huonossa lihaskunnossa ja jossain vaiheessa teen asialle jotain. Nyt vain ei jaksa kiinnostaa perheen, koulun ja työn lisäksi. Mä en ainakaan yleensä katsele toisten lihavuutta tai laihuutta joten en tiedä kuinka yleistä tämä on. Kokoni on 65I.