Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö pyöräily kieltää kaupungeissa?

Vierailija
14.08.2015 |

Aika vaarallista puuhaa. Mun mielestä voitaisiin kieltää hyvin pyöräily autotiellä kaupunki alueilla. Jos ei ole pyörätietä niin sitten taluttaisivat pyöränsä eivätkä lähtisi liikenteen sekaan kuin mitkäkin hurjapäät. Olen myös huomannut että pyöräilijöät eivät noudata samoja sääntöjä kuin autoilijat liikenteessä monesti. Mennään punaisia päin, ei vilkuteta, ei pysähdytä stop merkkeihin, ohitetaan oikealta jne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja somalit kanssa.

Vierailija
2/10 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut Porvoon olevan ihan rauhallinen mesta, mutta ilmeisesti ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisautoilu pitäisi kieltää Helsingin kantakaupungissa. Kaupunki ihmisille.

Vierailija
4/10 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:48"]Aika vaarallista puuhaa. Mun mielestä voitaisiin kieltää hyvin pyöräily autotiellä kaupunki alueilla. Jos ei ole pyörätietä niin sitten taluttaisivat pyöränsä eivätkä lähtisi liikenteen sekaan kuin mitkäkin hurjapäät. Olen myös huomannut että pyöräilijöät eivät noudata samoja sääntöjä kuin autoilijat liikenteessä monesti. Mennään punaisia päin, ei vilkuteta, ei pysähdytä stop merkkeihin, ohitetaan oikealta jne.
[/quote]
Taidat olla maalta? Mitä järkeä esim.jos minä joutuisin taluttamaan pyöräni töihin, koska asun kaupungissa.

Vierailija
5/10 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydinkeskustassa voisi mielummin kieltää autoilun.

Vierailija
6/10 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne suomalaiset autokuskit ovat...tuijottavat vain ja ei tee liikuntaa ja ovat vain auton ratissa laiskuuttaan sikailemassa ja kerjämässä sääliä. Helvetin hyvältä tuntui eilen kuin musta volkswagen golf veti kauniin käännöksen ennen minua kuin oli aikaa vielä ennen martinsillan k-markettia. Sama tapahtui hetkeä myöhemmin punaiselka wolkswagen golfilla ale bubin edessä olevassa risteyksessä. Jos et osaa ajaa autoa niin heitä ajokorttisi aurajokeen ja lopeta ajaminen. Helppoa kuin heinän teko.

Vierailija
7/10 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kieltämisen kannalla. Mutta siinä olet oikeassa että vaarallista on ja kaikilla pyöräilijöillä ei ole oikein asenne kohdallaan eikä tunneta sitä miten saa ylittää esim. Jalankulkijan suojatien. Ei ilmeisesti tajuta että pyörä tulee suojatielle paljon nopeampaa kuin kävelijä. Voi ilmestyä hetkessä jostain puskasta tai talon takaa. Siinä ei voi olettaa että autoilija ehtii tekemään jotain.

Kesällä kun ajelin Helsingissä niin kyllä pyöräilijöitä suhahteli sieltä sun täältä. Ja ihan törkeän kovaa ajoivat siellä jalankulkijoiden seassa. Mihin noi kiire voi olla?

Vierailija
8/10 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä yksikin ihmishenki pelastuu niin kyllä! 

Vierailija
9/10 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletään mielummin yksityisautoilu ydinkeskustassa.

Vierailija
10/10 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noi fillariterroristit vois pysyä himassaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän