Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan katevaraus ei poistu!

Vierailija
14.08.2015 |

Kiva juttu kun ruokarahat jumissa yhden kaupan mokan takia! Viikko sitten käytiin ostoksilla ja maksettiin kortilla, mutta maksu ei mennyt läpi ja niinpä siirryttiin käteiseen. Kotona sitten huomattiin että tilillä on katevarauksessa edelleen tuo maksettu summa, ja soitettiin heti kys. kauppaan. Kaupan aspa tarkisti asian ja perui varauksen, sanoi että menee 2-5 päivää kun varaus poistuu...mutta eipä ole poistunut! Mitään eivät kuulemma voi tehdä asian nopeuttamiseksi.

Niin että onko tämmöinen toiminta ihan normaalia ja kauanko menee, että pääsee ruokakauppaan?

Ps. Kyllä, olen "vitun köyhä".

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sun pankista, poistuu viimeistään 14 vrk kuluttua. Ei noihin voi vaikuttaa.

Vierailija
2/9 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo kaupan moka vaan Luottokunnan ja pankin systeemit eivät toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, ikävä juttu :/
Ei varmaan kyllä viikonlopun aikana poistu joten menee maanantaihin.
En tiedä mutta voiko pankkiin soittaa tämmöisestä, tai siis mennä käymään?

Vierailija
4/9 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupalla ei oo mitään tekemistä katevarauksen kanssa vaan pankeilla ja luottokunnalla (nykyään Nets)

 

Ja ne ei välitä.

Vierailija
5/9 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

 

aspana voin kertoa, että ei kauppa voi tehdä yhtään mitään kateavaraukselle. Pankkisi voi, mutta tuskin ne haluaa.

Vierailija
6/9 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun kortti ei toimi, ei se ole kaupan vika. Voi olla kyse, että sun tilillä ei oo rahaa. Tai se luottoyhtiön maksulaite reistaa. Tai olet määritellyt omat korttiasetukset niin, että sun korttimaksut ei saa ylittää tiettyä summaan per kk. Tai Elisan tai Soneran tietoliikenne on jumissa. Tai pankilla on tietoliikenne ongelmia. Ja se kauppasi ei voi tehdä yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tapahtui VR:n sovelluksessa lippua ostaessa. Järjestelmä ei toiminut, kun yritin ostaa lippua ennenkuin vasta viidennellä kerralla. Siitä huolimatta katevarauksessa näkyy yhä neljän lipun varaus, vaikka ykdi veloitettiin onnistuneesti. Poistuukohan tuo katevaraus koskaan, jos en ota yhteyttä Luottokuntaan?

Vierailija
8/9 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pankista, kauanko katevaraus tuolla hengailee. Osuuspankilla on pisin, kolme viikkoa, Nordealla viisi päivää. Voit pyytää kauppaa pyytämään pankkia purkamaan (yksinkertaista...) sen, ota yhteyttä kauppaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita pankkiisi ja pyydä poistamaan kyseinen katevaraus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme