Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Upea, tapahtumarikas vkl Helsingissä ja minä istun yksin kotona...

Vierailija
14.08.2015 |

Ei ole ketään, kuka lähtisi kanssani Flow'hun tai muihin tapahtumiin. Kellään ei ole rahaa/aikaa/ei saa lapsia hoitoon/peruu viimetipassa.. Kivaa olla sinkku...NOT!  Yksin ei kehtais mennä, jos törmää tuttuihin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tuota miksei yksin voi mennä? Itse olen aina käynyt joka paikassa yksin ja nautin siitä kovasti. 

Vierailija
2/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yksinkin kehtaa mennä. Toki varmasti kivempaa, jos on seuraa, mutta jos törmään tuttuihin, niin sittenhän voi rupatella ja nauttia seurasta. Rohkeasti vaan liikkeelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä yksin! Usein on jopa hauskempaa ilman kaveriporukkaa. Ihmiset on hyvällä tuulella ja heittää läppää, saat uusia tuttavuuksia:). 

Kokemusta on. Lähdin yksin Provinssirockiin -89 ja löysin nykyisen mieheni sieltä:).

Vierailija
4/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun nyt menet yksin! Sun tänhetkiset kaverit on ilmeisesti ihmisiä, joilla on vähän erilainen elämäntilanne kuin sulla. Mikäs tän parempi tapa tavata uusia, mielenkiintoisia tuttavuuksia? ;)

Yksin pyöriessä on tosi kivaa, voit tuttuja tavatessa lyöttäytyä heidän seuraansa ja halutessasi vaihtaa porukkaa lennosta, jos tapaat muita ihmisiä.

Vierailija
5/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 14:45"]

Ei ole ketään, kuka lähtisi kanssani Flow'hun tai muihin tapahtumiin. Kellään ei ole rahaa/aikaa/ei saa lapsia hoitoon/peruu viimetipassa.. Kivaa olla sinkku...NOT!  Yksin ei kehtais mennä, jos törmää tuttuihin.

[/quote]Siis miksi? Sitähän voi liittyä seuraan, jos tuttuja kohtaa. :) Älä nyt turhaan jää kotiin möllöttämään.

Vierailija
6/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin tuijotetaan ja mulle tirskutaan jos huomaavat että olen yksin. Eikä auta jos tuijotan takaisin tai teeskentelen että en olisi huomannutkaan.

Vierailija
7/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla on sentään ihmisiä joita voit edes pyytää vaikka he eivät juuri nyt pääse. Mene niitten kanssa joilla ei ole varaa tekemään jotain kivaa ilmaista. Vaikka pelaamaan mölkkyä.
Mulla ei ole ketään ketä pyytää minnekään. Mutta flow ei edes kiinnosta. Jotain mölkkyä olisi kyllä kiva pelata.

Vierailija
8/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuu mun kaa! Just lähden menee sinne ja huomennakin :)

Vierailija
9/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai semmoinenkin on... Noh, minä istun kotona vkl ja teen rästitöitä, mutta pitäkööt muut hauskaa :)

Vierailija
10/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika kallista mennä sinne. En kyllä muutenkaan tajua tuota Flow-juttua.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
11/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin istun kotona. Tosin en yksin.

Mutta vaikka haluja olisi mennä, en pääse.

Jalka paketissa ei ole sinne tungokseen mitään asiaa.

Vierailija
12/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta muut ihmiset saatika heidän Flow-kulttuurinsa ynnä muut tapahtumat. Olen onnellisesti yksin kotona ja toteutan itseäni. Onneksi kukaan ei uskalla puhua minulle, niin ei tarvitse keksiä tekosyitä olla lähtemättä ulos asunnostani.

Vierailija
13/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin floweis duunis viime vuonna ja oli aika omalaatuista :D en usko et siel katsoisivat kieroon yksinolijoita. Sieltä löytää nopeasti seuraa!!! Olivat niin vapaamielisiä

Vierailija
14/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:36"]Olisi aika kallista mennä sinne. En kyllä muutenkaan tajua tuota Flow-juttua.

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

Mitä tajuumista siinä on et menee katsoon muutaman mahtavan keikan sekä syömään + juomaan?

Vierailija
15/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksin oleminen tai lähteminen ole noloa. Itse olen hoitovapaalla ja en saa olla yksin juuri koskaan elämä on vain muiden hyysäämistä.

Vierailija
16/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:17"]

Mua ainakin tuijotetaan ja mulle tirskutaan jos huomaavat että olen yksin. Eikä auta jos tuijotan takaisin tai teeskentelen että en olisi huomannutkaan.

[/quote]

Kerää nyt ittes ja mieti uudestaan. Luuletko ihan tosissasi, että satunnaisia ohikulkijoita kiinnostaa se, oletko yksin, tai sinä ylipäänsä? Hohhoijaa. 

Vierailija
17/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu mun kanssa!

Vierailija
18/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:58"]

[/quote]

Kerää nyt ittes ja mieti uudestaan. Luuletko ihan tosissasi, että satunnaisia ohikulkijoita kiinnostaa se, oletko yksin, tai sinä ylipäänsä? Hohhoijaa. 

[/quote]

No kyllä sitä nyt tapahtuu, varsinkin jos on harvinaisen hyvännäköinen ja yksin.

Vierailija
19/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 15:58"]

[/quote]

[/quote]

No kyllä sitä nyt tapahtuu, varsinkin jos on harvinaisen hyvännäköinen ja yksin.
[/quote]

Laita sähköpostiosoitteesi, tunnen yhden hyvän psykiatrin. On nimittäin yksi skitsofrenian oireista missä kuvitellaan että kaikki kyttää ja puhuu juuri sinusta.

Vierailija
20/20 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kotona. Tosin tyttäreni kanssa. Piti viettää ihana viikonloppu ihanan miehen kanssa. Mutta ehkä sit joskus toiste. Mies on edelleen ihana, ei johdu hänestä tämä kotona oleminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän