Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä työtön, miten paljon haet töitä?

Vierailija
14.08.2015 |

Mulla maanantai ja torstai on yleensä työnhakupäiviä eli silloin selailen eri työpaikkailmoituksia ja haen niihin. Yleensä haen jotain 1-6 paikkaa/viikko, riippuen vähän mitä on tarjolla ja miten kauan menee hakemuksen täyttämiseen. Kiroan alimpaan helvettiin ne lomakkeet, joihin pitää lisätä erikseen jokainen työpaikka ja koulutus.. Siitäkin huolimatta, että sen CV:n ja avoimen hakemuksen sinne lähettää :D.  Entäs te, paljon tulee haettua? Ootteko päässeet puhelinhaastatteluun tai haastatteluun? Mä oon nyt kuukauden ollut työttömänä, kaksi puhelinhaastattelua ja ei jatkoon.. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vuodenajasta , kun omalla alallani on jophonkin aikaan enemmän paikkoja auki, toisinaan taas vähemmän. Joskus sitä kyllästyy niin että ei millään enää jaksaisi. Työnhakua on takana jo vuosikymmeniä, ja toisinaan on onnistanut sen verran, että ansiosidonnaista on riittänyt.

Kuntarekry on siitä hyvä, että siihen voi kopioida oman profiilin tai aikaisemman hakemuksen uuteen. Siellä mulla oli 57 hakemusta. Lisäksi sitten muita varmaan tuhansia yhteensä. Joskus tuntuu tulevan näitä "valintamme ei kohdistunut sinuun" enemmän kuin olen laittanut hakemuksia, vaikka kaikista paikoista ei kuulu koskaan mitään.

Vierailija
2/4 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:19"]

Siellä mulla oli 57 hakemusta. Lisäksi sitten muita varmaan tuhansia yhteensä.

[/quote]

Juu, varmasti tuhansia.

Olen itse töissä, mutta silti laittelen kymmenisen hakemusta kuussa, etsin parempaa paikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olen mutta tottakai aina pitää etsiä jotain parempaa, joten hakemuksia lähtee 1-3 viikossa.

Vierailija
4/4 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae töitä.