Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies osoittautui kokemattomaksi

Vierailija
14.08.2015 |

Olen tapaillut noin neljän viikon ajan varsin ihanaa miestä, jonka kanssa voisin kuvitella jotain vakavampaakin. Kuitenkin kun otimme puheeksi petipuuhat, hän kertoi minulle olevansa kokematon neitsyt. Meinasi mennä kahvit väärään kurkkuun kuullessani tuon, varsinkin kun hänellä on ikää jo 27. Itse olen samanikäinen ja minulla on ollut muutamia seksikumppaneita ja pitkiä parisuhteita takana. 27-vuotiaasta täysin kokemattomasta miehestä minulle tulee mieleen vain, että mies on estoinen mammanpoika, enkä todellakaan viitsisi tuhlata aikaani sellaisen kouluttamiseen. Hänen kokemattomuutensa on minulle dealbreaker, mutta hän on muuten niin ihana etten oikein tiedä jättäisinkö tapailun tähän vai jatkaisinko. Mitä minä teen, kannattaako minun ottaa riski tämän miehen suhteen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 00:34"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:58"]

Minusta kokematon mies olisi ihana. En ajattele edes, että hän tarvitsee minkäänlaista koulutusta. Aivan älytön ja tyhmä ideakin! Haluan nähdä, mitä rkkaani tekee ja millainen hän on sängyssä aivan omana itsenään, mitkään opitut jutut eivät kiinnosta yhtään! Haluan, että seksi on nautintoa, ei oppia. Nautintoon ohjaa se, mikä tuntuu hyvältä, se, mitä sä opetat miehelle, ei koskaan voi tuntua niin hyvältä, kuin saada aito konstailematon kokemus toisen seksuaalisuudesta. 

Ja jos halut ei kohtaa, niin sitä ei ratkaista opetuksella, vaan etsimällä puolin ja toisin se, joka tarvitsee juuri itsenlaista kumppania. 

[/quote]

Ja sitten heräsit ja muistit olevasi yhä se kokematon mies, joka kehittelee tällaisia fantasioita harhaisessa päässään.

[/quote]

No enhän, vaan olen oikeasti tuota mieltä. Tunge sä huora ne maneerisi vaan ahteriisi. 

Vierailija
22/24 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska seksi ei ole minulle seksiä, vaan seksuaalista yhdessäolemista. Siinä ei ole kaavoja.

15, 22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin olis ongelma sitten jos olis maannut useiden kanssa.. Olisit iloinen.

Vierailija
24/24 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kouluta itsellesi, kouluta hänestä jollekin toiselle naiselle. Itse olen mies ja tapasin 40-vuotiaana ihanan 34-vuotiaan naisen, joka oli harrastanut seksiä saman hemmon kanssa muutaman kerran ja sitten  suhde oli loppunut. Käytännössä hän oli täysin kokematon. Minä koulutin hänestä iselleni täydellisen seksikumppanin. Nyt hän luulee, että seksi on seuraavanlaista:

1. Nainen osallistuu seksiin vähintään yhtä innokkaasti kuin mieskin ja liikkuu omien ja miehen toiveiden mukaisesti kaikissa asennoissa.

2. Nainen pukeutuu viettelevästi erivärisiin silmää miellyttyviin alusasuihin ja korkkareihin.

3. Aina ennen seksiä tulee käydä suihkussa tai käyttää intiimipyyhettä.

4. Seksiin kuuluu aina vähintään vartin pituinen esileikki molemmin puolisella suuhoidolla.

5. Seksiä harrastetaan useassa eri asennossa ja lopuksi sellaisessa, että hän saa orgasmin. Hänelle orgasmi onnistuu parhaiten ratsastaessa etu- tai takaperin, lähetyssaarnaajassa, meritähdessä tai lusikassa. Vasta hänen orgasminsa jälkeen mies saa valita asennon, missä haluaa tulla.

6. Ei ole epänormaalia, että naisen orgasmin saanti voi kestää puoli tuntia yhdyntää. Ja kaikissa asennoissa pitää naisen klitorista hieroa jomman kumman sormin tai vibralla.

7. Nainen voi saada useita orgasmeja ja miestä voi pyytää pidättämään omaansa, jos nainen haluaa useamman orgasmin.

8. Seksin apuvälineitä on luonnollista käyttää.

9. Seksin aikana naisen pitää kertoa toiveistaan tai jos on niin ujo, ettei kehtaa, naisen on ilmaistava ääntelemällä tai käsillään raapimalla, painamalla, ohjaamalla tms. mistä hän pitää.

10. Seksin jälkeen ei pidä mennä heti suihkuun vaan siihen kuuluu jälkileikit, joissa sivellään toista, kehutaan toista ja syvennetään suhdetta keskustelemalla.

11. Jos yksi kerta illassa ei riitä, naiselle ei ole häpeä ehdottaa/vihjata muuten, että haluaa olla toistamiseen sitten kun mies taas pystyy. ja mies voi toimia samoin.

Nykyinen "seksitoverini" siis elää siinä käsityksessä, että kun hän toteuttaa yllä olevan listan toiveet, hän on täydellinen seksikumppani. Niin hän onkin minulle, mutta eiväthän kaikki miehet ole samanlaisia.

Nyt sinulla on mahdollisuus laatia oma listasi ja kouluttaa miehestä toiveidesi mukainen seksikumppani. Olisi mielenkiintoista tietää, millaisen listan naiset laatisivat, jos saisivat nyt käsiinsä kaikin puolin muuten kelvollisen miehen, mutta joka olisi kokematon tumpelo seksissä?