86 miljardin tukipaketti Kreikkaan, kannattaako enää tehdä töitä?
Tämän maan eteen, kun rahat annetaan muille maille. Mua ei ainakaan kiinnosta enää kohta.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 06:08"]Tämän maan eteen, kun rahat annetaan muille maille. Mua ei ainakaan kiinnosta enää kohta.
[/quote]
Minkä verran sinne tuosta em summasta on juuri sinun rahoja? Otappa ja laske mitä sinä esim veroina maksat yhteiskunnalle, ja mitä kuluja sinusta tulee yhteiskunnalle.
86 miljardia Suomesta!?
Voi hyvänen aika mistä näitä tulee!
Missä vaiheessa olen sanonut, että Suomesta lähtee ylsin tuo summa? En missään vaiheessa. Ap
No, paljonko sinne lähtee Suomesta ap:n mielestä? Varmaan olet asiasta perillä, kun noin ottaa pattiin.
Ei kyllä kohta kiinnosta ei, oli summa mikä tahansa. Miksi pitää maksaa Kreikalle kun niitä rahareikiä löytyy ihan kotimaastakin? On se kumma kun rahaa riittää Kreikalle mutta täällä esim. eläkeläiset elää köyhyydessä.
Isoäitini on alzheimerpotilas eikä ole löytynyt laitospaikkaa vaikka mummi on tosi huonona. Kuulemma kaupunki säästää kun on tämä kestävyysvaje.Vaari hoitaa häntä yötä päivää. Edes vaippoja ei saa kaupungilta vaan pitää ostaa itse samoin kuin kaikki suojuslakanat jotka ovat todella kalliita. Heidän siis piti perustaa ihan oma yhden hengen laitospaikka kotiin omalla kustannuksella.Kreikkaan silti on rahaa jaella ja kaikenlaiseen kehitysapuun ja maahanmuuttoon.
On se pois meidänkin rahoista. Nythän on jo leikattu ja säästetty köyhiltä!
Suomen osuus on jotakuinkin 1.5 miljardia koko tukipaketista, mutta paljon se on rahaa pois omalta kansalta. Turha sitä on vähätellä. Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 07:16"]Kiitos Persut 2015
[/quote]
Takinkääntö ry
No mikäs hätä meillä on, muutaman vuoden päästä Suomi on Kreikan kanssa samassa jamassa, sitten me ollaan niitä jotka saa velkoja anteeksi ja lainaa rajattomasti.
Tämä tekee 1000 euroa suomalaista kohden. Kolmen vuoden kuluttua lisää.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 07:44"]Tämä tekee 1000 euroa suomalaista kohden. Kolmen vuoden kuluttua lisää.
[/quote]
Nimenomaan!
Siis luuletko, että Suomesta lähetetään Kreikkaan 86 miljardia euroa? Taidat olla aika tyhmä.