Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas miksi jotkut on niin tyhmiä että elättää laiskaa aikuista ihmistä

Vierailija
12.03.2022 |

Siis puolisot? Rahoittaa mm. Asumisen ja kaikki kulut. Toinen ei viitsi käydä töissä eikä ikinä opikaan. Onko jotenkin hienoa kun puoliso makoilee kotona? Minä en rahottaisi vuosikausien tyhjäntoimitusta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Saamattomuutta siltä elättäjältä

Vierailija
2/13 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi puolisonkin haluavan tasavertaisen kumppanin mutta kai joillakin on tarve väkisin pitää joku ja rahalla nuo lorvijat pysyy, rakkaudesta ei ole kyse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin kotona oleva puoliso mahdollistaa mun uran, mielelläni siis elätän.

Vierailija
4/13 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin kotona oleva puoliso mahdollistaa mun uran, mielelläni siis elätän.

Miten ura ei ole mahdollinen ilman puolison kotonaoloa. Pienet lapset ymmärtää mutta tässä ei kai kyse ollut siitä.

Vierailija
5/13 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt vihapäissään alapeukkuttako, mutta tässä ilmeisesti tarkoitettiin naista joka elättää lonnivaa miestä.

Minulla on sukulainen joka on OK menestyvä yrittäjämies ja tuo rahan pöytään ja nainen tekee tuurauksia silloin tällöin lastentarhassa josta saa muutaman satasen, silloin tällöin.

Elätin minäkin entistä tyttöystävääni ja kun erosimne hän löysi insinöörismiehen joka elätti hänet.

Keskustellaan avoimesti aiheesta.

En muuten kiukutellut tästä elättämisestä, vaan funtsin että näin se menee.

Vierailija
6/13 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se toinen on se älykkäämpi osapuoli...

Vierailija
7/13 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ura ei ole mahdollinen ilman puolison kotonaoloa. Pienet lapset ymmärtää mutta tässä ei kai kyse ollut siitä.

no jos on vaikka yrittäjä ja tekee 60+h viikkoa, niin auttaa jo aika paljon ettei tarvitse huolehtia mistään arjen askareista.

Vierailija
8/13 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävä, jonka mies on yrittäjä. Ovat olleet naimisissa lähes 20 vuotta ja ystäväni on maksanut heidän rivitaloasuntonsa vanhemmiltaan saamalla perinnöllä ja maksaa palkastaan kaikki päivittäiset kulut ja asumisen kulut. Mieskin peri vanhempansa mutta sanoi, että ei jäänyt mitään perittävää. Vuosia myöhemmin miehen sisar "vahingossa" paljasti, että perintö oli kyllä saatu omakotitalosta ja kahdesta kesämökistä sekä pankkitileiltä. Ystäväni ei tiedä vieläkään, mihin ne rahat katosivat, ilmeisesti miehen salaiselle pankkitilille. Mies on aina sanonut, että firma ei tuota mitään, korkeintaan kuulemma bensarahat saa. 

Olen ystävälleni monesti sanonut, että miehellä ei voi olla puhtaat jauhot pussissa, jos hän ei kerro tuloistaan ja omaisuuksistaan tai ei näytä edes tiliotteitaan. Ystävä ei voi ottaa asiaa puheeksi, sillä pelkää miehen lähtevän. Mies on kuulemma muuten kiltti ja mukava. Onneksi heillä ei ole lapsia, tiedän kyllä kuka nekin elättäisi.

Vierailija
9/13 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no jos on vaikka yrittäjä ja tekee 60+h viikkoa, niin auttaa jo aika paljon ettei tarvitse huolehtia mistään arjen askareista.

Ei kahden aikuisen taloudessa ole arkiaskareita niin paljon, että niitä varten pitää toisen jäädä kotiin.

Vierailija
10/13 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tilanne on juurikin tämä. Mies on yrittäjä ja työtunteja kertyy varmaan se 60h/viikko kun laskee mukaan varsinaiset työtunnit, työmatkat, työpuhelut kotona, laskujen kirjoittamiset, tarjousten lähettämiset jne. Tienaa myös niin hyvin, että pystyy elättämään perheensä, palkkaamaan kotiapua milloin mihinkin ja kustantamaan matkoja jne. Hänen mielestään on hänen etunsa, että vaimo on lasten kanssa kotona. Ei tarvitse murehtia lasten viemisestä tai hakemisesta, läksyistä, kokeista, vaatteiden ja kenkien pieneksi jäämisestä, kaverisynttäreistä, sukulaissynttäreistä, ruoanlaitosta, siivoamisesta, lemmikkien hoidosta, lasten käyttämisestä neuvolassa, hammaslääkärissä jne, vanhempainilloissa, kaveritreffien järjestämisestä, vaimo voi asioida virka-aikana puolestaan verotoimistossa, pankissa, Kelassa, milloin missäkin, harrastuskuskaamisista, autojen käyttämisestä huollossa/katsastuksessa, pihatöistä oli kesä tai talvi, joulu, pääsiäinen, vappu jne ilmestyy koristeineen ja syötävineen kuin taikaiskusta, ruokaostoksista jne. Lista on loputon.

Kaiken tuon lisäksi opiskelen ja käyn kyllä töissä (vapaaehtoistyö). En vain saa niistä palkkaa. Surettaa, että joku näkee asian niin, että "makaan kotona". Todellisuudessa en edes istu koko päivän aikana kuin syömään, tekemistä on niin paljon, etten millään ehdi makoilemaan.

Vierailija
11/13 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä aina ihmettelen miten suuresti muiden elämä askarruttaa. Ja kuinka hyvin (muka) ollaan perillä muiden raha-asioista.

Ilmeisesti paikka "lorvijana" kiinnostaisi, mutta sellaiseen ei ole mahdollisuutta.

Vierailija
12/13 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän tekee Suomen yhteiskunta. Joko heräätte?

Vierailija
13/13 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se läheisriippuvuus. Pelätään, että toinen lähtee, jos siltä alkaa vaatimaan jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme