Ahdistun ja panikoidun miehen tunteista tapailuvaiheessa
Ahdistun ja panikoidun aina tapailuvaiheessa, kun mies alkaa vaikuttaa kiinnostuneelta ja ilmaista tunteitaan. Tulee ihan sellainen olo kun haluaisi juosta karkuun ja hyperventiloida, ahdistaa niin paljon ettei mitään järkeä, mutta samaan aikaan mies vetää magneetin lailla puoleensa (eli ei johdu siitä etteikö olisi itse kiinnostunut ja toinen ihan in lööv --> ahdistus). Pilaan aina lupaavat suhteenalut tällä sekoilulla :(. Flirttailu ja pelkkä panosuhde onnistuu (nämä olen kyllä lopettanut, kun alkanut tuntua pahalle), mutta mikään muu ei. Enkä ole edes mikään teini, vaan lähemmäs kolmikymppinen jo....
Kenelläkään ollut vastaavaa? Mistä tämä johtuu ja miten tästä pääsee eroon?
Kommentit (7)
Tiedän tunteen. Mulla ainakin saattaa taustalla olla huonot parisuhdekokemukset menneisyydestä. Olen monesti jäänyt liian pitkäksi aikaa suhteeseen, joka ei ole toimiva ja en ole osannut lähteä, vaikka mua ei ole kiinnostanut. Pelkään uusissakin jutuissa, etten pääse sitten eroon tarvittaessa, joten yritän perääntyä ajoissa.
Olettaisin, että lapsuudessa on sattunut jotain. Itse olen sitoutumiskammoinen ja 20v avoliittoa takana. Vaikeeta oli alussa. Pakokauhu iski ja mielialat vaihteli. Välillä tykkäsin ja välillä en...
Mulla on sama ongelma,aina suhteen edetessä alan vetää takapakkia.
Olen itsekin miettinyt mistä moinen mahtaisi johtua.. :/
Mulla sama. Johtuu varmaan mun kohdalla siitä että olen pelinainen... En halua että kukaan jää roikkumaan/ihastuu muhun kun itse alan jo etsiä uutta miestä kun olen saanut edelliseltä.
Sama täällä. En ilmeisesti luota, että mies on tosissaan vaan luulen hänen vain leikkivän tunteillani.
Up.