Törkeintä mitä NYKYINEN miehesi on sinulle sanonut?
Näitä ketjuja on ollut ennenkin mutta antaa tulla, kertokaa!
Kommentit (79)
Käskenyt häipyä yhteisestä kodistamme, josta omistan puolet.
Sanonut laiskaksi kun olin masentunut.
Ei minulle,mutta tuttavaperheen äidille: minusta on aina tuntunut, että olet sielunkumppani. Olin vieressä, kun hän sanoi tämän.
Justiinsa puhuttiin tästä mieheni kanssa. Kolme vuotta sitten kun aloimme seurustella, hän yhtäkkiä tokaisi rannalla nähdessään erään bikineihin pukeutuneen naisen, että miksei sullakin voisi olla tuollainen perse... Ai että se sattui, olin silloin 18-vuotias, ujo ja arka nuori nainen ja mieheni kolmikymppisenä olisi kuvitellut osaavan käyttäytyä paremmin, varsinkin kun en lihava edes ole, häntä miellytti naisen pepun muoto. Kyllä satutti. Nykyään hän ei kuuna päivänä sanoisi mitään tuollaista.
Ei oo nyt miestä mutta täytyy sanoa että kukaan niistä mitä on ollut elämäni aikana ei oo sanonut mitään törkeetä, tarkoitan kolmea elämässäni vaikuttavaa ennenmuinoin.
Tuli mieleen tehdä tällanen keskustelu kun oma mies sanoi tänään riidan yhteydessä, että elämä sinkkuna oli helpompaa. Kirpasi kyllä niin helvetin pahasti. Myöhemmin tuli pyytään anteeksi ja sanoi että on oikeesti paljon mieluummin suhteessa mun kaa kun sinkkuna. Silti satuttaa ja tuntuu pahalta. -ap
Sanoi mun takareisiä perunapelloksi. Tiedän, että ei tarkoittanut olla ilkeä, mutta tuli paha mieli...
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:30"]Justiinsa puhuttiin tästä mieheni kanssa. Kolme vuotta sitten kun aloimme seurustella, hän yhtäkkiä tokaisi rannalla nähdessään erään bikineihin pukeutuneen naisen, että miksei sullakin voisi olla tuollainen perse... Ai että se sattui, olin silloin 18-vuotias, ujo ja arka nuori nainen ja mieheni kolmikymppisenä olisi kuvitellut osaavan käyttäytyä paremmin, varsinkin kun en lihava edes ole, häntä miellytti naisen pepun muoto. Kyllä satutti. Nykyään hän ei kuuna päivänä sanoisi mitään tuollaista.
[/quote]
Mä en olis kattonu tollasta idioottia. Jos ei oo tuonikäisenä minkäänlaista suodatinta niin on vähä-älyinen.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 01:21"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:30"]Justiinsa puhuttiin tästä mieheni kanssa. Kolme vuotta sitten kun aloimme seurustella, hän yhtäkkiä tokaisi rannalla nähdessään erään bikineihin pukeutuneen naisen, että miksei sullakin voisi olla tuollainen perse... Ai että se sattui, olin silloin 18-vuotias, ujo ja arka nuori nainen ja mieheni kolmikymppisenä olisi kuvitellut osaavan käyttäytyä paremmin, varsinkin kun en lihava edes ole, häntä miellytti naisen pepun muoto. Kyllä satutti. Nykyään hän ei kuuna päivänä sanoisi mitään tuollaista. [/quote] Mä en olis kattonu tollasta idioottia. Jos ei oo tuonikäisenä minkäänlaista suodatinta niin on vähä-älyinen.
[/quote]
Voi kun olis uimahousuisen miehen nähdessään sanonut puolestaan "Ois kiva jos sullakin pullottais noin", mutta ujo ja arka, haavoittuvainen, jolla kuvottava ja jotenkin alistavakin äijä... ohis
Ei tule mieleen mitään. On asiallinen ja fiksu mies, jonka kanssa olen todistanut toteen sen, että ihmisten ei tarvitse riidellä, vaikka (isoistakin) asioista oltaisiinkin eri mieltä. Siksi hänet valitsinkin. En todellakaan alkaisi omalta puolisoltani kuuntelemaan mitään törkeyksiä! Asiallinen ja perusteltu kritiikki on eri asia.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 06:19"]
Ei mitään,ei edes riidan aikana.
[/quote]
Ei meilläkään. Minä saatan sanoa joskus jotain vähemmän sivistynyttä, mutta todella harvoin itsekin. 15 vuoden aikana alle viisi kertaa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 01:32"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 01:21"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:30"]Justiinsa puhuttiin tästä mieheni kanssa. Kolme vuotta sitten kun aloimme seurustella, hän yhtäkkiä tokaisi rannalla nähdessään erään bikineihin pukeutuneen naisen, että miksei sullakin voisi olla tuollainen perse... Ai että se sattui, olin silloin 18-vuotias, ujo ja arka nuori nainen ja mieheni kolmikymppisenä olisi kuvitellut osaavan käyttäytyä paremmin, varsinkin kun en lihava edes ole, häntä miellytti naisen pepun muoto. Kyllä satutti. Nykyään hän ei kuuna päivänä sanoisi mitään tuollaista. [/quote] Mä en olis kattonu tollasta idioottia. Jos ei oo tuonikäisenä minkäänlaista suodatinta niin on vähä-älyinen.
[/quote]
Voi kun olis uimahousuisen miehen nähdessään sanonut puolestaan "Ois kiva jos sullakin pullottais noin", mutta ujo ja arka, haavoittuvainen, jolla kuvottava ja jotenkin alistavakin äijä... ohis
[/quote]
Haha paras. Kenties miehesi ei sitä enää sinulle sano koska hänellä on salarakas jolla on parempi kuin sinulla, mutta haluaa vain pitää molemmat, hyvä kroppa ja hyvä ihminen kun harvemmin viihtyy samassa, suurilta osin tosin itsestä kiinni.
Ymmärrän kyllä, että joskus riidan aikana tulee sanottua jotain mitä ei tarkoita, mutta on silläkin rajansa. Meillä ei ole sanottu mitään loukkaavaa tai törkeää, vaikka isoistakin asioista on kyllä puhuttu eikä aina niin leppoisissa tunnelmissa. Itse en ymmärrä miten joku voi sietää kiusaamista kotona, sitähän se on.
No nyt ei ole miestä, mutta entinen kävi Tinderissä tekemässä tutkimusta. Ihan tieteellisestä kiinnostuksesta.