Paras pikaruoka?
Itselläni suosikki on ehdottomasti kebabrulla.
Riippuen paikasta tietysti, mutta lihaa on yleensä todella runsaasti. Salaatti raikastaa kokonaisuutta. Rulla itsessään on kevyempää ja ohuempaa kuin pitsapohja. Hyvä kastike ja majoneesi kruunaavat kaiken. Ja rullasta syö ainakin pariin kertaan.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:29"]
Siivet Texas petellä
[/quote]
Höh, täältä Itä-Suomesta ei taida mitään wingsipaikkoja edes löytyä.
Vai meinasitko ihan omatekoisia?
Wrappi, kun en tykkää mistään rasvassa paistetusta. Tai salaatti. Ovatko nämä edes pikaruokia?
Juu ovat kyllä, niitä saa pikaruokapaikoista ja monista pitseroistakin.
Mielestäni Hesen salaatit eivät vaan ole hintansa arvoisia. Yli puolet on pelkkää jäävuorisalaattia. Ja tiedän kyllä, että pääraaka-ainetta tulee tietty pienempi määrä, mutta salaattipohjaan voisi sillä hinnalla panostaa enemmän.
Heseltä kanatortilla tuplakanapala-annoksella, tuplafetalla ja pekonilla tai perinteisemmin pitakebab aurajuustolla :)
Kanasalaatti, mutta ei hesen vastaava..
olen vegaani, joten pikaruokavaliokoima on aika suppea (jos en tee itse), enkä myöskään ole pikaruuan suuri ystävä, vaan minulla on aina kotona ruokaa valmiina. mutta falafel riisillä ja salaatilla tai gluteeniton pizza ilman juustoa extrakasviksilla taitavat olla lempparit, hesessä tai mäkkärissä otan vain juotavaa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 02:19"]olen vegaani, joten pikaruokavaliokoima on aika suppea (jos en tee itse), enkä myöskään ole pikaruuan suuri ystävä, vaan minulla on aina kotona ruokaa valmiina. mutta falafel riisillä ja salaatilla tai gluteeniton pizza ilman juustoa extrakasviksilla taitavat olla lempparit, hesessä tai mäkkärissä otan vain juotavaa.
[/quote]
ainiin, sushi kasviksilla on parasta!
Täytyy kompata ap. esm böle aseman 2 kerroksessa on 6,5e lautasellinen riisi+kebab+salaatti. En tiedä sitten laittoivatko normaalia enemmän kun näkivät että olen luurangonlaiha vai mitä mutta tuosta tuli ähky olo, ei taida mäcd/hese listoilta löytyä mitään jolla ähky olo tulee.
Ehkä näiden ruokapaikkojen pitäisikin sovittaa annokset niin että sama hinta mutta annoskoko iso jos on aliravittu ja pieni jos on ylipainoinen.
Kyllä hampurilainen on mun mielestä paras. Ei niin väliä että mistä paikasta.