Ruokaongelma/äiti
Niin eli asun äitini ja hänen miehensä kanssa. Ongelma on että haluaisin itse syödä edes suht terveellisesti(kotiruokaa) mutta meillä syödään aina vaan eineksiä (tyyliin ranskalaisia,friterattuja sipulirenkaita, juustojalopenopalleroita tai pakastepizzaa. Joskus harvoin keittoa,sekin valmis. Kasviksia ei ole(haluaisin salaattia ruuan kanssa,meillä vaan perunasalaattia..) mitään tuoretta ja värikästä ei ole. Äiti sanoo aina "nytlaitetaan vaan nopeesti jtn uuniin,kauhee nälkä eikä jaksa hellan eessä kökkii" oon sillee mielessäni että excuseme millokaha oot viimeks hellan eessä minuuttii pitempään ollu.. kyse ei oo että äiti ei osais tehä kotiruokaa koska teki sitä aina ku oltii pieniä. Leipoi myös pullaa yms nykyää neki ostetaa kaupasta hyi..Jos asiasta mainitsee jotain äiti vaa suuttuu ja sanoo et sil on parempaaki tekemistä.. mulla ei mitää tuloja oo joten enite voi ostaa :/ .mitä teen?vatsa koko aja sekasin ja uskon sen johtuvan ruokavaliosta..
Kommentit (3)
Tarjoudu itse laittamaan joskus ruokaa tai leipomaan. Lähdet mukaan kauppareissulle ja ehdotat salaatteja sekä kasviksia, joita voit valmistaa. Esim. salaatin, kurkun, paprikan ja tomaatin pilkkomiseen ei kauan aikaa mene. Porkkanaraasteen tekokaan ei ole kovin vaativaa.
Jankuti jankuti