Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sormiruokaa hampaattomalle

29.09.2006 |

7,5kk tyttö söisi pelkkiä naksuja.

Itku alkaa, kun yritän lusikalla syöttää.

Mitä muuta sormiruokaa voisi itse syödä kuin naksuja?

Leipää ja näkkileipää olen antanut. Syö kyllä, mutta vähän väliä menee liian iso pala , joka pistää kakomaan. Banaani menee pieninä paloina, mutta lusikalla ei.

Pinsettiote ei ole vielä hallussa, joten kauhean pieniä palasia ei saa itse syötyä. Nuo naksut on kyllä loistavia, mutta mitä MUUTA?

Makaronia yritin, mutta ei montaa pientä palasta mennyt.

Tarkoitus olisi siis ihan mahaa täyttää, kun sosetta en kerta kaikkiaan saa lusikalla menemään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Talk-muruja voi antaa, sis. kokojyväviljaa, ei lisäaineita

-kurkkua/ kesäkurpitsaa palasena käteen

- kuorittu omenan pala käteen

- keitetyn porkkanan palasia (tai pakastealtaasta pikkuporkkanoita)

- leipäpalasia

-rusinoita

Vierailija
2/3 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös muroissa ja näkkärissä ole aika paljon suolaa? Kuten myös useissa leivissä, etenkin ruisleivässä. Ja monessa vaaleassa leivässä on tosi reilusti lisäaineita (esimerkiksi paahtoleipä, kun säilyy viikon ihan kivasti huoneenlämmössä...yöks).

Oletko antanut lapselle lusikan omaan käteen? Suttua siitä tulee, mutta toisaalta JOS ja KUN hoksaa, miten syöminen tapahtuu, niin saattaisi innostua soseista myös. Meillä vauva syö parhaiten niin;) Ja tuttavaperheessä lapsi söi noin yksivuotiaaksi asti käsin...järkyttävää tuohua, mutta on kyllä jälkeenpäin oppinut pöytätavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla toisessa viestiketjussa jo aiheesta kirjoitinkin.. Mutta mielestäni nämä TalkMURU murot ovat aivan mieletön löytö! Suolaton ja lisäaineeton, kotimaista kokojyväviljaa ja hampaatonkin saa niitä naposteltua ikenillä :)