Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään uimarannalla nähtyä.

Vierailija
13.08.2015 |

Onko teidän mielestä ihan ok, että arviolta 10-vuotias poika hilluu yleisellä rannalla alastomana? No, ei minunkaan mielestä. Äitinsä oli vieressä, eikä mitenkään noteerannut poikansa toimintaa. Tosin, saman perheen n. 8- ja 3-vuotiaat pojat heilui alastomana myös, että ehkä se on perheen tapa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole ok.

Vierailija
2/30 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeastaan on. Lapsihn on ihan pieni vielä eikä uhka kenenkään seksuaaliselle koskemattomuudelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko paljon ihmisiä rannalla? Jos luulivat olevansa keskenään? Muuten ei ok.

Vierailija
4/30 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapsihan se 10 vuotias vielä on. Et ei se oikeastaan mun mielestä ole mitenkään paha. Jos olivat pysänneet ex-tempore uimaan, eikä viitsinyt kastella housujaan tai sitten olivat unohtaneet uikkarit kotiin.

Jos siellä olis ollut aikuinen alastomana, niin ehkä sitten olisin voinut hienovaraisesti sanoa, että tämä ei ole nudistiranta :-)

Kyllä mun oma 8 vuotias poika vaihtaa lähiuimarannalla uikkarit yleensä pyyheenvieresdä. Kun se ei häpeilr yhtään alastomuuttaan, vaikka olen vinkannut kyllä että alkaa olemaan sen ikäinen, että voisi mennä uimakoppiin.

Vierailija
5/30 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mitä hilluminen tarkoittaa. On ok vaihtaa uikkarit siinä rannalla muiden nähden niin kauan kuin lapsi itse haluaa. Yleensä kyllä kouluiässä alkavat itse haluta pukukoppiin. Mutta ei ole ok olla koko ajan alasti. En pitäisi minkään ikäistä lasta alasti julkisella paikalla.

Vierailija
6/30 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään outoa vaan ihan normaalia.

Vierailija
7/30 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani voi lapset hillua alasti uimarannoilla.

Poikaa olisi voinut nolottaa jos oma luokkalainen tyttö olisi tullut rannalle ja nähnyt hänet nakuna?

Vierailija
8/30 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarannalla taitaa olla kuitenkin säännöt, joissa mainitaan uima-asun käytöstä. Koskee ihan varmasti tuon ikäisiä lapsia myös.
Eipä kymmenvuotiaalla ole mikään pervoilu mielessä, jotta siltä osin on asia ihan ok.
Itse en veisi minkään ikäistä lasta uimarannalle ilman uikkaria. Jotenkaan se ei vaan tunnu mielekkäältä.
En myöskään tykkää jos mun näkökentässä pyllistellään ja kekkaloidaan munasillaan tai revitellään pimppiä, jotenkin tuntuu kiusalliselta.
Toi on vähän kiikun kaakun, että mitä mieltä olis.

Vierailija
9/30 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ok kun tietää minkälaisia pedoja on liikkeellä. omien lasten kanssa heille on tullut yleensä viimeistään noin 9 vuotiaana sellainen olo ettei ole ok näyttäytyä nakuna muille kun perheen parissa. 10 vuotiaat pojat joutuvat uimahalissa jo myös sääntöjen mukaan miesten puolelle.

Vierailija
10/30 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä oisin kymmenvuotiaana tyttönä ollut yleisellä uimarannalla ja siihen olis tullut saman ikäisiä poikia alasti hillumaan, nii kyllä ois varmasti häirinnyt. Ymmärrän kyllä, jos jotakuta aikuista ei häiritse, mutta olis se silti hyvä kunnioittaa kaikkia rannalla olijoita ja laittaa uimahousut jalkaan varsinkin kun on jo kouluikäinen, vaikka lapsi onkin.

Vierailija
11/30 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai se pellossa kasvaneille outoa ole.

Vierailija
12/30 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-porukalle ihan normaalia näytellä muniaan uimarannalla. Meille muille ei.

Vierailija
13/30 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri rantsulla. Pieni maalaispitäjä ja ajeltiin n. 10km päähän taajamasta. Yllätyin kun pukukopin seinässä luki, että "uimapuku on pakollinen kaikille yli 6 vuotiaille".

Vierailija
14/30 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mitä porukkaa nää suomalaiset on, kun puolustelee ison pojan itsensäpaljastelua. No toki tässä tapauksessa syy on kyllä äidin. Millainen äiti asettaa lapsensa alttiiksi pedofiilien kyttäykselle tai kuvaamiselle?

Ja joo, 10 vuotias on toki lapsi, mutta kyllä sen ikäisen lapsen penis voi olla jo noin 7cm pitkä ainakin. Hieman kiusallisia tilanteita aiheutatte kanssaihmisille kun ette viitsi lapsillenne mitään opettaa. Sääliksi käy. Huh. Onneksi en asu Suomessa.

Ei ap

Vierailija
15/30 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittiks se helikoptereita

Vierailija
16/30 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut uikkareita mukana ja tulikin kuuma päivä

Vierailija
17/30 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut että joku nainen poikani pippelistä niin kovin järkyttyisi

Vierailija
18/30 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisen tyttölapsen rinnat on peitettävä uimarannalla?

Vierailija
19/30 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoiko mammaa kiihottaa vai mikä säikäytti?

Vierailija
20/30 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää puhuko täällä pikkupoikien pippelien koosta, erittäin häiritsevää. Onko päässä vikaa?