Tuleeko siitä saman tien potkut, jos aamulla soitan pomolle, että tuli juotua liikaa ja....
.....on edelleen promilleja veressä eli en ole työkykyinen. Tuleeko potkut vai varoitus vai mitä?
Kommentit (12)
Riippuu miten tärkeä työntekijä olet, ja kuinka monta ihmistä on jonossa valmiina ottamaan paikkasi.
Yhden viinapullon jälkeen pystyy vielä helposti tekemään töitä. Kahden viinapullon jälkeen ei enää pysty tekemään töitä mutta pystyy kyllä johtamaan niitä.
Miksi juot töitä edeltävänä iltana? Eikö sen vois hoitaa silloin, kun seuraava päivä on vapaa?
Miksei voi valehdella, että on kipeänä? Rehellisyydestä ei mitään palkintoja saa.
Potkuja ei saa antaa. Varoitus ja /tai hoitoonohjaus.
Ei tule potkuja, varoitus saattaa tulla, sekä passitus lääkärille hoidattamaan alkoholismiasi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juot töitä edeltävänä iltana? Eikö sen vois hoitaa silloin, kun seuraava päivä on vapaa?
Kaikilla ihmisillä ei ole vapaapäiviä. Esim opiskelijat jotka työskentelee opintojen ohessa.
Olen sellaisessa työssä, mitä kukaan ei halua tehdä ja ovat todella epätoivoisia saamaan työntekijöitä. Siksi tekisi mieli kokeilla kepillä jäätä ja katsoa mitä tapahtuisi tälläisessä tilanteessa. Ihan huvin vuoksi. ap
Vierailija kirjoitti:
Olen sellaisessa työssä, mitä kukaan ei halua tehdä ja ovat todella epätoivoisia saamaan työntekijöitä. Siksi tekisi mieli kokeilla kepillä jäätä ja katsoa mitä tapahtuisi tälläisessä tilanteessa. Ihan huvin vuoksi. ap
Taidat olla juoppo, on selitykset sitä tasoa.
Mä olin kerran unohtanut työvuoroni ja olin kännissä, kun selvisi, että pitäisi olla töissä. Soitin pomolle ja kerroin asian rehellisesti. Sovimme, että vuoro merkataan minulle palkattomaksi ja teen vastaavat tunnit joskus vapailtani, jos jollakulla esim. saikkua. Seuraavalla viikolla korvasin tunnit ja tein toisen työntekijän sairasloman sijaisuuden.
Riippuu ehkä työnantajasta. Luulisin että varoitus.