Mihin ammatti minulle kävisi?
Haluaisin uudelleen kouluttautua ihan uudelle alalle mutta en tiedä mihin hakisin. Toisen asteen aikuiskoulutus ja ammattikorkeakouluopinnot on molemmat ok, yliopistoon en enää viitsi hakea kun oon jo kolmekymppinen. Tykkään tehdä töitä ihmisten ja erityisesti kouluikäisten lasten kanssa työskentely kiinnostaa. Olisi hienoa tehdä jotain työtä ihmisten auttamiseksi. Toisaalta myös terveys ja hyvinvointi ovat kiinnostuksen kohteitani ja tykkään myös tehdä käsillä kaikenlaista....Kaikki vaihtoehdot jotka kiinnostaa tuntuu olevan vuorotyötä jota en voi lapsen takia tehdä...olisi pitänyt lukea luokanopettajaksi, siitä olisin varmaan tykännnyt.
Kommentit (6)
Terveydenhoitaja? Esim. just koulut on mahdollisia työpaikkoja.
Terveydenhoitaja olis yks vaihtoehto. Mietin vaan että taitaa olla vähän yksinäistä työtä kouluissa. Oppilaita toki tapaa mutta jotenkin toivoisin että voisi tehdä työtä osana "tiimiä". Tähän hetkisessä työssäni olen kaivannut vähän isompaa työyhteisöä. Oon pienessä kauneushoitolassa jossa ilmapiiri ja työkaverit on ok mutta kaikki tekee ihan täysin omaa juttuaan.
Ei vissin äikänmaikaks kannata ryhtyä :D ei kun viesti lähti ennen kun muokkasin otsikon uusiks