En voisi kuvitella olevani nainen jolla tissit roikkuu pahasti
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 11:52"]Tykkäätkö makaronilaatikosta?
[/quote]
En nyt erityisesti mutta jos se on tehty ruokakermaan eikä munamaitoon ja naudan jauhelihasta niin menee kyllä ketsupin kans ihan ok :)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 11:56"]Riippuu siitä mistä roikkuu
[/quote]
Näin.
Mä ainakin tykkään että saa mammografian ja pedikyyrin samalla kertaa <3
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 11:58"]Mä ainakin tykkään että saa mammografian ja pedikyyrin samalla kertaa <3
[/quote]
No yäk :D
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:16"]Oletko mielikuvitusrajoitteinen?
[/quote]
En! :D
En olisi minäkään nuorena osannut kuvitella. 30-vuotiaana olin vielä kaunis. Luin jokin aika sitten lehtijutun, jonka mukaan naisen rupsahtaminen alkaa 47-vuotiaana ja rajusti. No se pitää tosiaan paikkansa ainakin minun kohdallani. En ollut aiemmin laseja tarvinnut, mutta juuri sen ikäisenä jouduin hankkimaan lukulasit. Nyt 55-vuotiaana roikkuvat paitsi tissit, myös silmien alla olevat rypyt ja muut kurtut. Ja tuntuu, että rapistumistahti senkun kiihtyy.
Vaikka sä Ap et nyt osaa sitä kuvitellakaan, niin näin saattaa käydä myös sinun kohdallasi. Ikä tekee tehtävänsä. Tietysti tähän nyt joku tulee kommentoimaan, että en mä vaan ole rapistunut: olen 49-v ja kaikki luulee kolmikymppikseksi. Ei se niin ole, kannattaa katsoa ihan rehellisesti peiliin.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:33"]En olisi minäkään nuorena osannut kuvitella. 30-vuotiaana olin vielä kaunis. Luin jokin aika sitten lehtijutun, jonka mukaan naisen rupsahtaminen alkaa 47-vuotiaana ja rajusti. No se pitää tosiaan paikkansa ainakin minun kohdallani. En ollut aiemmin laseja tarvinnut, mutta juuri sen ikäisenä jouduin hankkimaan lukulasit. Nyt 55-vuotiaana roikkuvat paitsi tissit, myös silmien alla olevat rypyt ja muut kurtut. Ja tuntuu, että rapistumistahti senkun kiihtyy.
Vaikka sä Ap et nyt osaa sitä kuvitellakaan, niin näin saattaa käydä myös sinun kohdallasi. Ikä tekee tehtävänsä. Tietysti tähän nyt joku tulee kommentoimaan, että en mä vaan ole rapistunut: olen 49-v ja kaikki luulee kolmikymppikseksi. Ei se niin ole, kannattaa katsoa ihan rehellisesti peiliin.
[/quote]
Onneksi ennakoin ja kävin 33-vuotiaana leikkauttamassa tissini...
Ap
Heh, mä taas en voisi kuvitella olevani umpipinnallinen seksiobjekti.
Onko huono mielikuvitus vaikeuttanut elämääsi?
Miksi sinun pitäisi kuvitella olevasi roikkuvatissinen?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:06"]Heh, mä taas en voisi kuvitella olevani umpipinnallinen seksiobjekti.
[/quote]
No jos näkisit minut niin tuskin määrittelisit mua umpipinnalliseksi seksiobjektiksi :D
Vaikka tykkään huolehtia itsestäni niin ihan ehdottomasti suurin syy on siihen ihan vaan se että kiinteämmät tissit, täytetyt huulet, siloitetut rypyt, pidennetyt ripset ja meikattu nassu näyttää peilistä niin paljon kivammalta. Ja joo, aika usein meikkaan vaikka olen ihan vaan yksin tai lasten kanssa kotona.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:13"]Miksi sinun pitäisi kuvitella olevasi roikkuvatissinen?
[/quote]
Täällä pyöri ylhäällä ketju "en voisi kuvitella olevani naisen kanssa jolla tissit roikkuu pahasti" kun tein tämän :D
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 11:58"]
[/quote]
Miks mä en millään tajua tätä?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 11:58"]
[/quote]
Miks mä en millään tajua tätä?
[/quote]
Siis tissien lytistämin ja kuvaaminen ja jalkahoito...? Häh? Yleensä tajuan vitsit.... Nyt ei mene jakeluun..
Tykkäätkö makaronilaatikosta?