Selviäisikö sinun säädöt ja ex-kumppanit pelkästään kavereita haastattelemallla?
Noista julkkiksta tehdyistä kohukirjoista tuli mieleen, kun aika usein tarkasti joissakin saadaan ex-kumppanit selville lähipiiriä haastattelemalla.
Jos sinä olisit julkisuuden henkilö - saataisiinko myös sinusta selville kaikki aikaisemmat seksikumppanit kuten myös kaikki seurustelusuhteet,tapailut? Pelkästään kaveripiiriä haastattelemalla poislukien itse näitä henkilöitä, joiden kanssa on ollut jtn juttua. :) Kumppanithan ei koskaan laula mutta kaverit kylläkin ;)
Kommentit (10)
Selviäisi henkilöt, muttei mitä kaikkea niiden kanssa tein, onneksi :D jos musta tulis julkkis, niin olisi paljon enemmän nolompia ja kauheempia paljastuksia, kuin jotkut säädöt miesten kanssa :D
Ei kyllä yksikään mun ystävistä pystyisi luettelemaan mun kaikkia säätöjä. Enkä mä pystyisi niiden, en edes muistaisi kaikkien nimiä.
Pystyisi kertomaan, luulisin. Mulla ei tosin niin kauheasti edes ole säätöjä.
Mun kaverit ei varmaankaan menis kertomaan mitään enkä mäkään tuollaisessa tilanteessa. Sitten on ne "kaverit" jotka kertois vaikka mitä, varsinkin jos rahaa saisi.
Ei lähellekään. Näin Internet aikana helppo sopia treffit jonkun kanssa, tapaillla anonyymisti ja itse rakastan sitä :)
Mä oon monesti miettinyt, että onneksi tuskin tulen julkkikseksi, koska en kestäis kaiken sen julkituloa, mitä oon tehnyt 16-26-vuotiaana. ;D Eikä kestäis äitikään, se ei tiedä niistä vieläkään.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:24"]
Mä oon monesti miettinyt, että onneksi tuskin tulen julkkikseksi, koska en kestäis kaiken sen julkituloa, mitä oon tehnyt 16-26-vuotiaana. ;D Eikä kestäis äitikään, se ei tiedä niistä vieläkään.
[/quote]
Paljasta edes osa mitä tullut tehtyä ;)
Ei, koska mulla ei ole eikä ole koskaan ollut kavereita ;)