Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviäisikö sinun säädöt ja ex-kumppanit pelkästään kavereita haastattelemallla?

Vierailija
13.08.2015 |

Noista julkkiksta tehdyistä kohukirjoista tuli mieleen, kun aika usein tarkasti joissakin saadaan ex-kumppanit selville lähipiiriä haastattelemalla.

Jos sinä olisit julkisuuden henkilö - saataisiinko myös sinusta selville kaikki aikaisemmat seksikumppanit kuten myös kaikki seurustelusuhteet,tapailut? Pelkästään kaveripiiriä haastattelemalla poislukien itse näitä henkilöitä, joiden kanssa on ollut jtn juttua. :) Kumppanithan ei koskaan laula mutta kaverit kylläkin ;)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska mulla ei ole eikä ole koskaan ollut kavereita ;)

Vierailija
2/10 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviäisi henkilöt, muttei mitä kaikkea niiden kanssa tein, onneksi :D jos musta tulis julkkis, niin olisi paljon enemmän nolompia ja kauheempia paljastuksia, kuin jotkut säädöt miesten kanssa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä yksikään mun ystävistä pystyisi luettelemaan mun kaikkia säätöjä. Enkä mä pystyisi niiden, en edes muistaisi kaikkien nimiä.

Vierailija
4/10 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisi kertomaan, luulisin. Mulla ei tosin niin kauheasti edes ole säätöjä.

Vierailija
5/10 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverit ei varmaankaan menis kertomaan mitään enkä mäkään tuollaisessa tilanteessa. Sitten on ne "kaverit" jotka kertois vaikka mitä, varsinkin jos rahaa saisi.

Vierailija
6/10 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelusuhteet juu, mutta ei kaikkia säätöjä/seksikumppaneita.

Vierailija
7/10 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähellekään. Näin Internet aikana helppo sopia treffit jonkun kanssa, tapaillla anonyymisti ja itse rakastan sitä :)

Vierailija
8/10 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
9/10 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon monesti miettinyt, että onneksi tuskin tulen julkkikseksi, koska en kestäis kaiken sen julkituloa, mitä oon tehnyt 16-26-vuotiaana. ;D Eikä kestäis äitikään, se ei tiedä niistä vieläkään.

Vierailija
10/10 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 10:24"]

Mä oon monesti miettinyt, että onneksi tuskin tulen julkkikseksi, koska en kestäis kaiken sen julkituloa, mitä oon tehnyt 16-26-vuotiaana. ;D Eikä kestäis äitikään, se ei tiedä niistä vieläkään.

[/quote]

Paljasta edes osa mitä tullut tehtyä ;)