Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äidillä SILIKONIT, miten suhtaudut?

Vierailija
06.08.2015 |

siinäpä se kysymys tulikin. Eli miten suhtaudut äitiin jolla silikonit? Vaikuttaako suhtautumiseen se, onko äidillä ollut silikonit jo enne lapsia vaiko vasta lasten jälkeen hankittu? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on silikonit ja kaksi lasta. Kyllä mä vähän ihmettelen, jos tähän tulee sulle vastauksia ja jota kulta ihan oikeasti kiinnostaa tämäkin aihe, siis äitiys ynnä silikonit. Ei hyvää päivää taas.

Vierailija
2/9 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan tuntuu kiinnostavan ja herättävän ihmisissä pahennusta kaikki, mitä äiti tekee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enemmän ihmetyttää, miksi joku menee riskialttiiseen leikkaukseen tissien takia, oli sitten kyseessä tai lapseton.

Vierailija
4/9 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on silikonit hankki kyllä vasta meidät lapset tehtyään.Minulla on myös mutta lapsia ei ole.Sisarellani puolestaan on lapsi mutta ei silikoneja.

Vierailija
5/9 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää. Ei ole väliä, onko ennen vai jälkeen hankittu. Yhtä teennäistä silti. 

Vierailija
6/9 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äiti ja harkitsen silikoneja. Siksi kiinnostaa yleinen mielipide, kun tuntuu että edelleen silikonit omistava nainen saa tyhmän leiman. T:AP 

Vierailija
7/9 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisin kyllä lasteni edessä myöntää, että mulla on silikonit, varsinkin jos rinnoissa ei ois ollu mitään vikaa, mutta silikonit pitää saada, että on varmasti bimbon näköinen.

Ja vaikka ois millaiset patalaput, niin oma opetukseni eteenpäin on se, että itsensä ja kroppansa voi hyväksyä sellaisena kuin on, mielellään ei toki liikalihava, mutta iän tuomat muutokset jne. 

Vierailija
8/9 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aion ottaa silikonit sillä minulla ei ole rintoja ja asia on harkittu tarkasti. Otan C-kupin joten varmasti moni ei tule edes tajuamaan että ovat silikonit. Oman ulkonäköni ja itsetuntoni vuoksi aion näin tehdä. Kerron tyttärelleni jos joskus kysyy niin avoimesti asian. Ei hämä sitä tarkoita että olen nyt tissit tyrkyllä jossain ja vaatisin tytärtänikin silikonit ottamaan. Ahdasmielistä on porukka.

Vierailija
9/9 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs minä edes tietäisin, kenellä on silikonit ja kenellä ei? Vai onko tarkoitus ottaa jotkut jalkapallon kokoiset, tai mainostaa muuten omia silikonejaan?