Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia tyttöystäviä teillä on?

Vierailija
13.08.2015 |

Itte oon just saanu hankittua tuollasen just 19v täyttävän ihan nätin lonti opiskeliatytön tyttöystäväkseni. jotta sain tuollasen melkii 12 vuot nuoremman barbien kiinnostuu sedästä piti suoraan ehdottaa 300 per kerta, mut sit kivoi puhumalla oon saanu puhuttua yhen nollan pois ja vaihtoehtoisesti ehdottanut niitä kertoja tosi paljon että tulee se 300. nyt sitten tuo teini ajalee melkii 100km päästä säännöllisesti tyhjentää sedän pussit. eiks oo hyvä duuni? Mies 30v

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:56"] [quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 09:04"]Itte oon just saanu hankittua tuollasen just 19v täyttävän ihan nätin lonti opiskeliatytön tyttöystäväkseni. jotta sain tuollasen melkii 12 vuot nuoremman barbien kiinnostuu sedästä piti suoraan ehdottaa 300 per kerta, mut sit kivoi puhumalla oon saanu puhuttua yhen nollan pois ja vaihtoehtoisesti ehdottanut niitä kertoja tosi paljon että tulee se 300. nyt sitten tuo teini ajalee melkii 100km päästä säännöllisesti tyhjentää sedän pussit. eiks oo hyvä duuni? Mies 30v [/quote] Notta silleen;) Otakko kupin sumppia? N32v [/quote] voisin mää ottaakki, mut nostatko mekkoa ensin nii nuuhkasen onko kala jo syötävää, on meinaa kalan kaipuu? Mies 30v [/quote] Ajattelin, että pääset hereille sillä sumpilla, mutta kaipa se lorton tuoksukin jotenkin tähän maailmaan herättää:D Mut mulla ei haise kyllä fisu. Ei sitten yhtään. N32v

[/quote]

Eikö? terve vittu kyllä aina tuoksuu ja maistuu hyvin miedolle kalalle, mut ei ollenkaan pahalle. Vai onko kiima-aika mennyt jo naaraalla ohi kun ei tuoksu? Mies 30v
[/quote]

Ehkä sun nenään haisee erilaiselta, kun mun nenään. Mun mielestä hyvässä pH tasapainossa oleva tussu tuoksuu ennemminkin miedolle piimälle. Kalalle haisee hoitamattomat toosat. Hajuaisti on kuitenkin jokaisella yksilöllinen. Enkä nyt ole kuin kourallisen tussuja haistellutkaan:) Pari ahventa oli joukossa eikä mun mieltä ylentänyt.

N32v

Vierailija
22/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksikaa kuuseen haisevine vittuinenne ja likaisine kyrpinenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

In your dreams

Vierailija
24/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan täällä eri ikäistä sakkia kirjoittamassa. Meillä on jo lasten lapsia eli mummo ja pappa vielä rytistelee lakanoita.

Vierailija
25/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia tyttöystäviä on

Tv. Panomies

Vierailija
26/26 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 15:11"] [quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 13:56"] [quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 09:04"]Itte oon just saanu hankittua tuollasen just 19v täyttävän ihan nätin lonti opiskeliatytön tyttöystäväkseni. jotta sain tuollasen melkii 12 vuot nuoremman barbien kiinnostuu sedästä piti suoraan ehdottaa 300 per kerta, mut sit kivoi puhumalla oon saanu puhuttua yhen nollan pois ja vaihtoehtoisesti ehdottanut niitä kertoja tosi paljon että tulee se 300. nyt sitten tuo teini ajalee melkii 100km päästä säännöllisesti tyhjentää sedän pussit. eiks oo hyvä duuni? Mies 30v [/quote] Notta silleen;) Otakko kupin sumppia? N32v [/quote] voisin mää ottaakki, mut nostatko mekkoa ensin nii nuuhkasen onko kala jo syötävää, on meinaa kalan kaipuu? Mies 30v [/quote] Ajattelin, että pääset hereille sillä sumpilla, mutta kaipa se lorton tuoksukin jotenkin tähän maailmaan herättää:D Mut mulla ei haise kyllä fisu. Ei sitten yhtään. N32v [/quote] Eikö? terve vittu kyllä aina tuoksuu ja maistuu hyvin miedolle kalalle, mut ei ollenkaan pahalle. Vai onko kiima-aika mennyt jo naaraalla ohi kun ei tuoksu? Mies 30v [/quote] Ehkä sun nenään haisee erilaiselta, kun mun nenään. Mun mielestä hyvässä pH tasapainossa oleva tussu tuoksuu ennemminkin miedolle piimälle. Kalalle haisee hoitamattomat toosat. Hajuaisti on kuitenkin jokaisella yksilöllinen. Enkä nyt ole kuin kourallisen tussuja haistellutkaan:) Pari ahventa oli joukossa eikä mun mieltä ylentänyt. N32v

[/quote]

mutta hyvin mieto se kalan haju, ei voimakas ollenkaan. Ahvenki vielä menee mutta lahna kyllä tökkii varsinki jos kertoo että exät ei oo sen takia nuollu ku maistuu pahalta nii huhhuh ja kaasunaamarin ostoon:D Mä en oo ikinä juonu piimää tai haistellu nii en tiedä... Mies 30v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi