Hehkutetaan vähän syksyä -ketju
Kommentit (21)
Raikas ilma ja kiva kun tulee pimeä aikaisemmin. Olen yölenkkeilijä :)
Iltakävelyt raikkaassa ilmassa, ai että! <3 Parasta on, jos on kirkas taivas ja tähdet näkyy.
Se tuoksu. Kun aamulla lähdet ulos ja vedät keuhkot täyteen sitä raikasta syksyn tuoksua!
Syysillat. Kirja, teetä (&suklaata), kynttilät, viltti ja kenties tuuli ja tuiverrus. Takkatuli hieman myöhemmin syksyllä. <3
Tunnelmallisuus, sateen ropinan kuuntelu
Niin itse en laittanutkaan mitään aloitukseeni, mutta nuo edelliset ehdottomasti omastakin mielestäni, lisäksi jos aloittaa uuden harrastuksen, niin se toiveikkuus mitä siihen sisältyy.
Kävelylenkki syysmyrskyävän meren rannalla iltapimeällä - lisään vielä tuon harrastuksen aloittamisen lisäksi.
Kirpakat, kirkkaat syysaamut ja pimeät, tunnelmalliset illat kynttilän valossa, sohvan nurkassa miehen kainalossa viltin alla :)
Ärsyttää syksyn hehkuttaminen kun on vielä kesä.
Sama kuin ylempi. Oi että. Ja se tuuli. Kun on takkinja huivi ja tuulee älyttömästi, mutta se on sellaista mukavaa raikasta. Ja lehdet tanssii. Ah.
Olette ihania syysihmislajitovereitani. :) Tuskin voin olla hakematta syysvillasukkiani jalkaani, vaikka täällä onkin vielä kesän kuumuus. ap
Rapujuhlat, hanaviinipakkaukset sekä pimeät, mutta lämpöiset yöt.
Se että tää s*nan kuumuus loppuu... Raikas ilma :3
Mulla oli jo yhtenä iltana punaiset syysvillasukkani jalassa, tosin ei kauaakaan kun tuli jo kuuma. No, koetettu on ja yhtä täydelliset kuin viime vuonnakin. :)
- Syksyllä on aina uutta motivaatiota, liittyi sitten harrastuksiin, työhön tai ihan mihin vaan. :)
- On ihanaa vaan möllöttää kotona viltin alla
- Saa poltella tuoksukynttilöitä
- Syksyllä jaksaa sisustaa omaa kämppää
- Saa kaivaa ihanat syysvaatteet kaapista!
- Kaikki lempisarjat palavat tauolta
- Kirpeä ilma, ei tule ikävä helteitä
- Pystyy taas leipomaan, helteellä ei viitsi lämmittää kämppää uunilla
Tuli lämmin olo näistä rintaan, hyviä tunnelmia. :)
Parasta syksyssä onloppusyksy ja se, ettei koko ajan tarvitse olla niin saatanan positiivinen ja olla liikkeellä vain siksi että on niin ihana sää.
Kuulaat, kirkkaat päivät kun puissa on vielä keltaiset lehdet ja taivas huikaisevan sininen.